15.12.17

Xmas is coming...


28 σχόλια:

  1. Καλημέρα Σε χάσαμε!! Με το καλό να έλθουν τα Χριστούγεννα! Να τα περάσεις όπως τα θες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου σε ευχαριστώ πολύ! Εύχομαι καλές γιορτές και σε σένα...έχει χαλάσει το λάπτοπ μου κ περιμένω να το επισκευάσουν..με το κινητό όλα είναι πολύ δύσκολα!

      Διαγραφή
  2. Καλές γιορτές με υγεία Εύη μου!
    Καλη χρονια με ολα τα καλα σου εύχομαι!!
    Πολλα φιλάκια!! 🎄⛄️❄️🎅🏻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές με υγεία Ντιμούλα μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Εύη μου τι κάνεις ; ελπίζω να είσαι καλά. Γερή και δυνατή. Μας έχεις λείψει και σε περιμένουμε δυναμικά.
    Καλές γιορτές να σου ευχηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!! Ευελπιστώ μετά την επισκευή του λάπτοπ μου να επιστρέψω δυναμικά.. Καλές γιορτές με υγεία!

      Διαγραφή
  4. Ναι Εύη μου, έρχεται και όταν έρθει εύχομαι να το υποδεχτείς με χαμόγελο, χαρά και αγάπη στη καρδιά σου!
    ΑΦιλάκια και καλές γιορτές σε όλους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ γλυκιά μου μαγισσούλα!! Καλές γιορτές με υγεία και χαρά! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  5. Με το καλό Ευακι μου! Καλές γιορτές να έχετε με υγεία και πολλή αγάπη!
    Φιλάκια...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπαίνουμε στην εβδομάδα των Χριστουγέννων! Ας έρθουν με Υγεια για όλους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου
    Καλές γιορτές να έχουμε όλοι με υγεία ,ωραίες στιγμές με τους αγαπημένους μας
    χαίρομαι που σας ξαναβρίσκω και είμαι και πάλι στην μπλογκογειτονιά μας
    Ευχαριστώ
    https://pagosmia-mythologia.blogspot.com.cy/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Δελφινάκι, χρόνια πολλά! Καλώς ήρθες στη μπλογκογειτονιά!!

      Διαγραφή
  8. Καλές ετοιμασίες σου εύχομαι και να περάσεις τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ, τι ωραίο τα βανάκι!
    Ελπίζω να φτιάχτηκε το λάπτοπ σου...
    Καλά Χριστούγεννα, Εύη μου! Με υγεία και χαρά! Ευχή μου κάθε ευχή σου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Αλεξάνδρα μου!! Το λάπτοπ μου ακόμα δυστυχώς!!

      Διαγραφή
  10. Καλη χρονια, πλέον χεχε με υγεία και ομορφες στιγμες!
    Αχ τι ωραία εικονα, αυτη που διαλεξες για αυτη την αναρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πού είσαι κορίτσι;... όλα καλά;...

    καλό καλοκαίρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...