26.7.16

Quote of the day!


24 σχόλια:

  1. Ωραιο συνθημα
    Καλες διακοπες, καλη μου
    Με λιγοτερο ξινο... ♡♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιγότερο ξινό, περισσότερα χαμόγελα!! ;) καλές διακοπές και σε σένα και χρόνια πολλά για τη γιορτή σου Παρασκευή!!!

      Διαγραφή
  2. Sorry, I need the translator :(
    Have a good week, doll!!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ε, ναι, μωρέεεεε! Μην είσαι!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κοριτσάρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χι,χι! Σωστό! Πόσες φορές το έχουμε σκεφτεί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σωστή παρατήρηση και καλή ευχή....! την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι, ψηφίζω, το "γλυκούλης"!
    ΑΦιλάκια πολύ πολύ γλυκά, βεβαίως βεβαίως! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχαχαχαχα!
    Πολύ καλό!
    (θα το χρησιμοποιώ!)
    Φιλάκια πολλά Ευάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. (αχ Ευάκι μου...διάβασα την προηγούμενή σου ανάρτηση.... βούρκωσα μάτια μου!
    Πόσο μα πόσο πολύ της μοιάζεις! Να την έχεις πάντα στην καρδιά σου ζωντανή !)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Nα γινω λιγο καφρος; Η κακογαμια φταει στους ξινους, ειναι χειροτερο και απο την αγαμια! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Α χα χα!
    Αν κaι μου αρεσουν τα λεμόνια!

    Καλό Σαββατοκύριακo :)
    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ξυνουλης; απα πα ακομα ξυνιζωμαι και μονο με την λεξη... χαθηκε παιδι μου λιγη ζάχαρη;..χα.χα..καλο μηνα να περνας ομορφα φιλακιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...