7.4.16

❤ Μιά φορά μιά γειτονιά...

Κατηφορίζαμε στον πέτρινο κυματιστό δρόμο... κυματιστός για να γλιστράει το νερό της βροχής και να ποτίζει τα σπαρτά δεξιά κι αριστερά...
Εφτά παιδάκια στο μεσαίο μαχαλά... πέντε αγόρια και μεις οι δυο... σημείο συνάντησης το σπίτι μας...
- Εύη, Ελένη, ελάτε, είμαστε έτοιμοι για εξερεύνηση!
- Πάμε για εξερεύνηση παππού, ακούς; Πες το της μαμάς και του μπαμπά, εμείς φεύγουμε!
Δίπλα κολλητά στο πέτρινο το σπίτι μας, ένα στενό σοκάκι... ίσα που χωρούσαμε να το διαβούμε...
- Ποιος θα μπει μπροστά;
- Να μπει ο μεγαλύτερος! Γρηγόρη, εσύ!
- Εντάξει, οι υπόλοιποι πίσω μου...
Πολύ σκοτάδι, δε διακρίνεται τίποτα! Ένας ήχος περίεργος ακούγεται και...
- Ααααα, όλοι πίσω γρήγορα, τρέξτε!
Ουφ, λαχανιασμένα και τα εφτά βγαίνουμε πάλι από το σημείο που ξεκινήσαμε.
- Τι μυστήριο!! Τι να κρύβει άραγε το σοκάκι;
- Ίσως και να μη μάθουμε ποτέ.
- Μήπως να κάναμε άλλη μια προσπάθεια;
- Πρέπει να βρούμε ένα φακό.
- Θα έλεγα να το διαβούμε τη μέρα καλύτερα!
- Εγώ πάντως φοβήθηκα!
- Τι θα λέγατε να παίξουμε θάρρος ή αλήθεια;
Καθένας από μας είχε να πει και κάτι, μα όλοι στο παιχνίδι έλεγαν πάντα Ναι!

Ο πρώτος ξεκινά.
- Θάρρος ή αλήθεια;
- Θάρρος!
- Θα τρέξεις από δω μέχρι την ευθεία στην είσοδο του νεκροταφείου.
- Μπρρρ..
Κοιταζόμαστε μεταξύ μας με μάτια γουρλωμένα. Θα το κάνει άραγε;
Όλοι φοβόμασταν στη θέα του νεκροταφείου βραδιάτικα. Λίγο οι ιστορίες που ανταλλάσαμε, λίγο η φαντασία που μας κυρίευε ως παιδιά, όλα είχαν παίξει το ρόλο τους.
- Μπράβο Γιώργο, είσαι πολύ θαρραλέος τελικά!
Ο επόμενος να δούμε.
- Θάρρος ή αλήθεια;
- Θάρρος!
- Θα χτυπήσεις το κουδούνι της μοναχικής γιαγιάς και θα εξαφανιστείς χωρίς να σε δει.
- Μα η γιαγιούλα, θα τρομάξει!
- Σιγά, δεν θα ακούσει καν!
Ντριιίν, χτυπάει το κουδούνι.
Εμείς κατασκοπεύουμε πίσω από έναν τοίχο.
Η μοναχική γιαγιά ανοίγει, δε βλέπει κανέναν και κλείνοντας μονολογεί.
- Αυτά τα πιτσιρίκια, γονείς δεν έχουν να τα μαντρώσουν σπίτι; Βραδιάτικα χτυπάνε τα κουδούνια. Πρωί με την αυγούλα, θα δείτε εσείς βλαστάρια.

Χαχαχαχα, γέλια χωρίς σταματημό εμείς! Τα βρίσκαμε όλα τόσα αστεία!
Σιγά μη δίναμε και σημασία, το αίμα μας έβραζε, ζούσαμε για το παιχνίδι και το γέλιο.
Η παρέα μας ήταν πολύ δεμένη. Το μότο μας ήταν αυτό από τους σωματοφύλακες.
Όλοι για έναν και ένας για όλους!

- Για να μαζεύεστε σιγά σιγά, αρκετά για σήμερα!
Έβγαιναν στο δρόμο οι γονείς μας για να πάμε για ύπνο.
- Και αύριο μέρα είναι, έχετε και σχολείο! Ποιος θα ξυπνάει το πρωί!
Ουφφ εμείς, όλα μαζί!
Αύριο είχε πάλι εξερεύνηση.
Νέος τόπος συνάντησης, νέες εμπειρίες.
Κάθε μέρα και μια νέα μέρα...






















Η ιστορία είναι γραμμένη για το δρώμενο της Πετρούλας "Μια φορά μια γειτονιά" http://pistos-petra.blogspot.gr/2016/03/mia-fora-mia-geitonia.html


53 σχόλια:

  1. Τι ωραία!!Περπάτησα μαζί σου στο στενό σοκάκι παρέα με τόσα παιδιά!! Σαν να τρομαξα κι εγώ...
    Πρωί πρωί πριν φύγω μου χάρισες ένα χαμόγελο από τόσο όμορφες εικόνες!
    Ευχαριστώ Εβονιτάκι μου
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Άννα μου και ευχαριστώ πολύ που πέρασες πρωινή πρωινή! :) φιλάκια πολλά, καλή σου μέρα!!

      Διαγραφή
  2. Μια φορα μια γειτονια λοιπον
    ενα πραγματικα ωραιο δρωμενο που ξεκλειδωνει και παραλληλα μοιραζει πολλες πολλες αναμνησεις
    σημερα περπατησα και εγω στο σοκακι της γειτονιας σας
    επαιξα και εγω τα παιδικα παιχνιδια
    γλυκο χαμογελο εχω τωρα στα χειλη
    καλημερα αγαπημενη μου, να εισαι παντα καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κική μου ταλαντούχα, ήταν τόσο όμορφες εποχές! Σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο, φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  3. Έκανα ταξίδι στο χρόνο! Τότε που κι εμείς λατρεύαμε τις εξερευνήσεις και είχαμε την δική μας μυστηριώδη γειτονιά!
    Χαμογελώ..

    Καλημέρα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα και ευχαριστώ για την επίσκεψη... αυτές οι εξερευνήσεις ήταν το κάτι άλλο! :)

      Διαγραφή
    2. Καλή σου μέρα και ευχαριστώ για την επίσκεψη... αυτές οι εξερευνήσεις ήταν το κάτι άλλο! :)

      Διαγραφή
  4. Αν και στον απόηχο (αφού τυπικά τουλάχιστον, είχα "κλείσει" το δρώμενο στις 3 Απριλίου) ήρθες σήμερα εσύ και με ξανά συγκίνησες, όπως κάθε φορά ο καθένας από εσάς, με γύρισε πίσω στα όμορφα κι ανέμελα... Σε ευχαριστώ πολύ γλυκό μου Εβονιτάκι για την σημερινή σου βόλτα! Σε ευχαριστώ πολύ και για την συμμετοχή! Πολλά γλυκά φιλιά και μια όμορφη ημέρα! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Πετρούλα, εμείς θα πρέπει να σε ευχαριστούμε για την όμορφη σκέψη που έκανες και μας παρότρυνες να γράψουμε για τις γειτονιές μας..μας έφερες θύμησες αγαπημένες..η αναδρομή στο παρελθόν ξυπνάει μνήμες αγαπημένες που ο χρόνος δε μπορεί να αγγίξει.. αν και τελευταία και κατα'ι'δρωμένη που λένε, την έγραψα την ιστορία! Φιλάκια πολλά και σε ευχαριστώ πολύ Πετρούλα μου. Να έχεις μια υπέροχη μέρα!! :)

      Διαγραφή
  5. Με έπιασα να χαμογελώ και κατά κάποιο τρόπο να... αναπολώ!
    Πονηρά (μα υπέροχα) πιτσιρίκια μου!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, γλυκό κορίτσι μου!
    Να έχεις ένα όμορφο μεσημεράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως και τώρα να μου έλεγες για εξερεύνηση, ναι θα έλεγα!!! Χαχχα..φιλάκια πολλά Χουανιτάκι μου

      Διαγραφή
  6. Μου άρεσε πολύ η αφήγησή σου, και μου ξύπνησε δικές μου μνήμες - κάτι τέτοιες σκανταλιές κάναμε κι εμείς! :)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Έλλη μου!!! Απο σκανταλιές άλλο τίποτα!! Χαχχα..φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Πόσο όμορφες αναμνήσεις! Μακάρι και τα σημερινά παιδιά να μπορέσουν να ευχαριστηθούν τέτοιες περιπέτειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα σου Εύη μου. Και εμείς παρέα σου στο στενό σοκάκι με τις παιδικές όμορφες αναμνήσεις. Τι όμορφο μοίρασμα αλήθεια.
    Και τι εμπειρίες ζωής.
    Καλό βράδυ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς έχω πολλές όμορφες αναμνήσεις, ειδικά από τα παιδικά μου χρόνια.. ευχαριστώ πάρα πολύ και για την επίσκεψη ! :) καλό ξημέρωμα

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Εύη!
    Υπέροχη η ιστορία σου με τις κυρίαρχες παιδικές αναμνήσεις κι ευχαριστούμε που την μοιράστηκες μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημερα Ευη μου! Τι ωραία αναδρομή, με παιδικές ευτυχισμένες, χαρουμενες φωνουλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέτοιες παιδικές αναμνήσεις -ευτυχώς- έχω κι Εγώ. Νιώθω όμορφα που πρόλαβα να ζήσω εκείνες τις εποχές με την ανεμελιά στους δρόμους της γειτονιάς, γιατί πια έτσι όπςω έχουμε καταντήσει... δεν νομίζω πως υπάρχει... όχι στις πόλεις.
    Υπέροχη η ιστορία σου Εύη μου!
    Την ΚΑΛΗΜΕΡΑ μου και τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραία που έχουμε τις αναμνήσεις μας...δύσκολο για τα σημερινά παιδιά της πόλης!! Ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου, φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  12. Θάρρος ή αλήθεια λοιπόν Εύη μου!
    Τι θ' απαντούσες τώρα αν ήταν να "παίξεις" το παιχνίδι;
    Είδες πώς αυτές οι όμορφες και τρυφερές αναμνήσεις, μας δίνουν τροφή για σκέψη;
    Προσωπικά νομίζω πως η αλήθεια θέλει θάρρος!!!
    ΑΦιλάκια πάντα χαμογελαστά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύσκολη απάντηση με βάση τα λεγόμενά σου μαγισσούλα μου...επειδή όμως πάντα ήμουν παιδί της δράσης, μάλλον θάρρος θα επέλεγα! :) πολύ ωραίες σκέψεις! Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες!! Φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  13. Have a wonderful weekend, doll!!!:)))
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ήταν αυτές οι εξερευνήσεις στα παιδικά μας χρόνια, που τόσα μας μάθαιναν χωρίς να το καταλαβαίνουμε και που τώρα αναπολούμε και θα θέλαμε τόσο πολύ να ξανακάνουμε.
    Και αυτό το θάρρος ή αλήθεια, τι αναμνήσεις φέρνει ξανά στο νου;
    Σε ευχαριστούμε για την ξενάγηση σε μια ανάμνηση του παρελθόντος Evi μου.
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναπολούμε δε λες τίποτα Μαρινάκι!! Και τι δε θα δινα να γύριζε πίσω ο χρόνος! Ευχαριστώ πολύ που πέρασες, φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  15. Σαν τα παιδικα, ανεμελα χρονια δεν συγκρινεται τίποτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Για μια στιγμή ένιωσα πως ήμουν μαζί σας...μετά ο νους φτερούγισε και βρέθηκα σε μια άλλη γειτονιά, τη δική μου και με τη δική μου παρέα!!
    Να είσαι καλά!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου πραγματικά, τις εποχές εκείνες τα παιχνίδια μας ήταν τόσο ίδια και τόσο απολαυστικά!! Ευχαριστώ που πέρασες, φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  17. Τι ωραίες αυτές οι εξερευνήσεις!!! Ένας κόσμος ολόκληρος να αποκαλύπτεται κάθε φορά!!!
    Ωραία βόλτα έκανα μαζί σου!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι εξερευνήσεις ήταν πάθος!! Σε ευχαριστώ πολύ, φιλάκια!

      Διαγραφή
  18. Με πήρες μαζί σου και μένα στην παρέα Εβονίτα. Πιτσιρικαρία και ξενοιασιά! Περιπέτεια στην κάθε ευκαιρία, κάθε γωνιά και ένας λόγος εξερεύνησης. Μου λείπει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για σένα Λυριελάκι μου που είσαι και σε άλλη ήπειρο, είναι απόλυτα λογικό να σου λείπουν και να αναπολείς τις εποχές εκείνες ανεμελιάς και ξενοιασιάς..σε ευχαριστώ πολύ πολύ, φιλάκια!!

      Διαγραφή
  19. Γλυκιά μου Εύη,
    πραγματικά απολαυστικό το ταξίδι σου στον χρόνο!
    Διάβαζα και έφτιαχνα εικόνες!
    Αυτό με τα κουδούνια το κάναμε κι εμείς! Και όταν μια φορά μου το έκαναν κι εμένα χαμογέλασα! Φαντάστηκα τι χαρά θα πήραν όταν βγήκα στο μπαλκόνι και έκανα πώς έψαχνα ενώ ήθελα να σκάσω στα γέλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μάρθα μου, χαίρομαι που ταξίδεψες μαζί!! Το να ζείς το ίδιο σκηνικό από άλλη πλευρά είναι σίγουρα διασκεδαστικό!! Είμαι σίγουρηβθα είχα και γω παρόμοια αντίδραση! :) χεχε..φιλάκια

      Διαγραφή
  20. Απαντήσεις
    1. ωραίες εποχές πραγματικά!! ευχαριστώ που πέρασες άσωτε! :)

      Διαγραφή
  21. Καλε; πως μου ξεφυγε αυτη η γειτονια; αααα δεν παιζω...!!χα..χα..Τα καλυτερα χρονια τα παιδικα Ευα μου δεν τα αλλαζεις με τιποτα.. παιχνιδιαρικα και ανεμελα .. μακαρι να μπορουσαμε να τα ξαναζήσουμε.. να περνας καλα φιλη μου .. καλο σου ξημερωμα.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, τα καλύτερα και πολύ σωστά λες, δε γυρίζουν πίσω! ευτυχώς έχουμε τις αναμνήσεις! :) φιλάκια πολλά Ρουλίτσα!

      Διαγραφή
  22. Επιστρέφω εδώ να αφήσω ευχές για καλές γιορτές. Εύχομαι η Ανάσταση να φέρει κάθε τι καλό σε σένα και την οικογένειά σου
    Καλό Πάσχα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις όμορφες ευχές, ανταποδίδω (αν και απάντησα με μεγάλη καθυστέρηση!)..φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  23. Μου θύμισε κάτι σκανταλιές που κάναμε όταν ήμασταν μικρά χαχαχα! Χρόνια πολλάααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παιδάκια και σκανταλιές, πάνε μαζί!! χαχαχα/ φιλάκια

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...