16.2.15

Ιστορίες του Καφενέ #3: Κάπου στο "Παλιό Καφέ"...



- Άντε βρε Ελένη, μα πού είσαι επιτέλους; Μια ολόκληρη ώρα έχει περάσει!! Έτοιμη ήμουν να φύγω! Μα καλά, 10:30 δεν είχαμε πει; Έχω πιει ήδη τον πρώτο καφέ! μουρμούραγε χωρίς σταματημό η Στέλλα...

- Αμάν καλέ Στέλλα, μονότερμα το πήρες! Κάτσε να σου πω πρώτα τι συνέβη!

- Ελπίζω να έχεις μια σοβαρή δικαιολογία Ελενίτσα μου αυτή τη φορά.

- Σοβαρή;;; Μόνο; χα! Χρίζει ενδιαφέροντος! Λοιπόν άκου: βγαίνω από το σπίτι, ώρα 10:00, βαμμένη, σινιαρισμένη, κοκέτα η δικιά σου! Ξέρεις εσύ τώρα... μπουκιά και συγχώριο! Να μην το παινευτώ Στέλλα μου! 10:05 είμαι στην πιάτσα ταξί. Παραδίπλα στέκεται ποια λες!

- Ποια Ελενίτσα;

- Η ξυνομυζήθρα η Σούλα!!! Και τι μου λέει: "Καλά βρε Ελένη, από όλα τα κασκόλ, αυτό του Βαρουφάκη βρήκες να φορέσεις;". Άκου να δεις!!!!!! Πες ένα καλημέρα πρώτα κοπελιά, θα σχολιάσεις και τις ενδυματολογικές μου επιλογές! Ότι θέλω θα φοράω, κι αν θες να ξέρεις, Burberry λέγεται κυρά μου! Αλλά που να ξέρεις εσύ από κλασσάτες μάρκες! Άστα Στέλλα, με σύγχυσε πάλι η ξυνή! Όμως τη συγύρισα μια χαρά! Ε, όπως καταλαβαίνεις, με όλη αυτή την αναστάτωση το 'κοψα και γω με το πόδι μέχρι εδώ.
Να, ορίστε! Κοίτα τα δάχτυλά μου! Ακόμη τρέμουν από τη σύγχυση! Βρε, να μου πει εμένα για το κασκόλ τάχατες! Καλά τη λέω εγώ ξυνομυζήθρα, δίκιο δεν έχω; Ε, πες! Ποιααααά, η Σούλα η κομμώτρια!!!

- Καλά βρε Ελένη μου, πως κάνεις έτσι, ηρέμησε! Μανωλιώωωω, φέρε μας δυο ρακάκια να κατεβάσουμε.... και πού 'σαι, το μεζέ μην ξεχάσεις!

- Έφτασε κορίτσια, ακούγεται από μέσα μια μπάσα φωνή.

- Εβίβα Ελενίτσα μου, να παν κάτω τα φαρμάκια!

- Εβίβα Στέλλα μου, αν και ξέρεις πως δεν τη πολυσυμπαθώ τη ρακί.

- Άκουσέ με τώρα προσεκτικά Ελένη. Σε κάλεσα σε τούτον εδώ τον καφενέ για να σου ανακοινώσω κάτι πολύ σημαντικό. Αυτός ήταν και ο λόγος που δεν έφυγα και σε περίμενα τόση ώρα.

- Ώπα Στελλίτσα, με ταράζεις!

- Λοιπόν Ελενίτσα, φεύγω από το νησί. Το πήρα απόφαση! Δεν πάει άλλο. Έκανα το χρέος μου, μα ήρθε η ώρα του γυρισμού. Είναι ώρα να πετάξω μακρυά.

- Τι είν'αυτά που λες Στέλλα; Κι εγώ; Τι θα απογίνω; Καθόλου δε με σκέφτηκες;;;

- Εσύ αγαπημένη μου αδερφή, θα είσαι πάντα μαζί μου, στην καρδιά μου, όπως ήσουν πάντα. Θα συνεχίσεις το ταξίδι της ζωής με τη σκέψη μου κοντά σου. Και να ξέρεις, όποτε με χρειαστείς, θα είμαι εδώ για σένα. Να προσέχεις, σε αγαπώ πολύ!

- Όχι ρε Στέλλα, μη φεύγεις και συ ρε γαμώτο!

.....................................................................................................

Κάπου στο "Παλιό Καφέ", στα στενά πλακόστρωτα σοκάκια, οι δυο αδερφές αγκαλιά, με δάκρυα να κυλάνε στα μάτια τους... δυο ποτηράκια ρακί με μεζέ και ένας μισοτελειωμένος καφές πάνω στο ατσάλινο στρογγυλό τραπεζάκι του καφενέ, υποδήλωναν τη στιγμή του μεγάλου αποχωρισμού...

- - - - -

Ήταν η συμμετοχή μου για τις "Ιστορίες του καφενέ... Γύρος τρίτος", που διοργανώνεται από το Αριστεάκι μας!
Περισσότερες ιστορίες και λεπτομέρειες, θα βρείτε εδώ: http://princess-airis.blogspot.gr/2015/02/blog-post_14.html


78 σχόλια:

  1. Ήρθα τρέχοντας!
    Όχι που δεν θα έβαζες ρακί εσύ στο δικό σου καφενέ!
    Στην ξυνομυζήθρα έλιωσα στα γέλια!
    Να'σαι καλά Ευάκι μου! :))
    Φιλάκια πολλά !

    ΥΓ΅: Η Στέλλα είναι άλλο ένα θύμα της κρίσης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα... ε,ναι, αφού με ξέρεις, τη λατρεύω τη ρακί!!! :) ευχαριστώ Τσαγάκι μου! ναι, θα μπορούσαμε να το πούμε πως είναι και θύμα κρίσης η Στέλλα, αλλά όχι μόνο αυτό.. φιλάκια πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  2. Να το και το Ευακι στις ιστορίες! Μπράβο κοριτσάκι μου, πολυ ενδιαφέρουσα ιστορία αλλά σα να ήθελα κι άλλο μου φαίνεται... Μας έκοψες στο καλύτερο, ελπίζω να διαβάσουμε κάποια στιγμή τη συνέχεια :).
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μου άρεσε πολύ η ιδέα!!! ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου... είπα να μην το κουράσω και να αφήσω και ένα σασπένς! :) θα δούμε για συνέχεια, δεν το έχω σκεφτεί... φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  3. μπραβο βρε Ευακι με τις ιστορίες σου .. τι ξεκινησαν οι ιστορίες του καφενε και δεν το πείραμε είδηση; .. να έχεια μια χαρούμενη εβδομαδα .. φιλάκιααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι πολύ που σου άρεσε Ρουλίτσα.. ναι, βέβαια, ξεκίνησε!!!! να έχεις και συ μια υπέροχη εβδομάδα! φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  4. Τώρα που σε ανακάλυψα είναι αργά, θα έρθω πάλι αύριο! Φιλιά και καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό ξημέρωμα Πετρούλα μου!!! :)

      Διαγραφή
    2. Ήρθα! Ομολογώ ότι στο τέλος υπήρξε ανατροπή, διότι ξεκινήσαμε χαλλλλλαρά με κουτσομπολιό κι έτσι και καταλήξαμε να κλαίμε, λόγω αποχωρισμού... Οι δυνατές σχέσεις όμως, αντέχουν στον αποχωρισμό, διότι υπάρχουν και άλλες, που, όσο κοντά και να είσαι με κάποιον, στην ουσία σας χωρίζουν χιλιόμετρα... Καλημερούδια και φιλιά :))

      Διαγραφή
    3. Καλώς σε! χεχε... :) πως έτσι θα τέλειωνε, έτσι ξερά, μόνο με κουτσομπολιό? χαχα.. πολύ σωστά, οι σχέσεις με βάσεις είναι και οι ουσιαστικές, τα χιλιόμετρα δεν λένε κάτι! φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  5. Α, Εύη μου γράφεις υπέροχα! Πολύ μου άρεσε η ιστορία σου, αν κι εμένα κάτι "μισό" μου άφησε στο τέλος; Συνέχεια;
    Τα φιλιά μου για μια όμορφη εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αλήθεια σου άρεσε Μαράκι; ευχαριστώ πολύ! είδωμεν για συνέχεια!!! φιλάκια πολλά, να έχεις και συ μια γλυκιά εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Ευάκι!!! Μια ρακή και για μας να κατέβουν τα φαρμάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με μια ρακί και καλό μεζέ λύνεται η γλώσσα. Μου άρεσε πολύ η ιστορία σου, αλλά μου την πίκρανες την ηρωίδα μια με την σύγχυση της ξυνομυζήθρας και μια με τον αποχωρισμό από την αδερφή.
    Να είσαι καλά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δε λένε η καλή μέρα απτο πρωί φαίνεται? αφού συνάντησε τη "συμπάθειά" της πρωι πρωι, σιγά μην της πήγαινε καλά η μέρα!! χαχαχα... φιλάκια πολλά Ελένη μου, ευχαριστώ

      Διαγραφή
  8. Άχ! αυτή η μετανάστευση πόσες καρδιές πληγώνει!
    Γλυκόπικρη ιστορία, αλλά πολύ καλογραμμένη φίλη μου!
    Να είσαι καλά και να έχεις μια όμορφη Τρίτη!
    Φιλάκια!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πάρα πολύ Κατερίνα και χαίρομαι που σου άρεσε η ιστορία μου! φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  9. Ξυνομυζήθρα;! Χαχαχα!! Πολύ γέλασα!
    Ωραίο το κείμενό σου, Εύη μου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πραγματικά πολύ ομορφο κειμενο. Γελιο και συγκίνηση δεμμενα τόσο ομορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Nice text!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τη διάβασα χθες το βράδυ την ιστορία, αλλά ήμουν τόσο κομμάτια που αδυνατούσα να σχολιάσω!
    Αχ, πολύ γέλασα με την ιστορία σου! Πλάκα είχε!
    Και στο τέλος... τί συγκινητικό κλείσιμο, βρε Εβονιτουλίνι μου?!
    Εύγε! Υπέροχη η ιστορία σου!!!!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
    Καλό μεσημεράκι!!!
    (Και με μέτρο οι ρακές!!!!!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και πλάκα και συγκίνηση, έτσι να μη βαριόμαστε!!! χεχε...ευχαριστώ πολύ γλυκό μου Χουανιτάκι!!!! φιλάκια πολλά!!! όταν θα έρθεις Κρήτη να σε δω τι θα κάνεις με τις ρακές!!!! χαχαχαχα

      Διαγραφή
  13. Υπέροχη ιστορία, τόσο σημερινή, τόσο αληθινή!!!
    Καλό μεσημέρι
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πικρές αλήθειες, αλλά σερβιρισμένες με χιούμορ, αισιοδοξία και κυρίως ... ρακή ;-)
    Εύη μου σ' ευχαριστούμε για το καφεδάκι που μας κέρασες και προσωπικά τουλάχιστον, γέλασα στην αρχή και προβληματίστηκα με την κατάληξη. Και μ' αρέσουν αυτές οι δυο γεύσεις.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου πολύ χάρηκα που εσύ μια μετρ του είδους βρήκες ενδιαφέρουσα την ιστορία μου!! ευχαριστώ πολύ! φιλάκια!!! :)

      Διαγραφή
  15. Πολύ ωραία η ιστορία σου Εβονιτάκι!
    Θέλουμε κι άλλο!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εύη, γιατί δε φανερώνεις, πως φεύγεις από το νησί για να είσαι κοντά στον δικό μου Καφενέ και της Αριστέας;;;
    Ωραίο κείμενο, αλλά συμφωνώ πως είναι λίγο...Θα ήθελα κι άλλο...
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα, η αλήθεια είναι πως δεν ήθελα να αποκαλυφθώ Ινώ μου, αλλά αφού το μαρτύρησες!!! χαχαχ :) ευχαριστώ πολύ, φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  17. Μπράβο Εύη μου!!Πολύ όμορφη η ιστορία σου!!
    Εξαιρετική η γραφή σου!!Τό έχης κούκλα μου!!
    Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ πολύ γλυκιά μου Ντιμούλα,χαίρομαι που σου άρεσε! φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  18. Ευη ολα εδεσαν πολυ ωραια , ρακη, αρωμα Κρητης , αγαπη, μπραβο σου για το κειμενο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι πολύ Μαίρη μου!!! ευχαριστώ πολύ πολύ!!! φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  19. Αρχίσαμε με γέλιο και μας έριξες στα βαθιά εκεί στο τέλος....καταπληκτική η ιστορία σου!!!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου σ'ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που σου άρεσε!!! φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  20. Ωραίο το στόρι! Με την ρακή του (γράφεται και ρακι ε???) , το φευγίο του! Σινιαρισμένο!χαχα!

    Υ.Γ. Πραγματικά, ζηλεύω, με την καλή έννοια, την εμπνευσή σου αλλά και όλων συμμετέχουν στις Ιστορίες του Καφενέ! Ευγε!

    Αααα να σου πω Εύη! "Σοβαρή;;; Μόνο; χα! Χρίζει ενδιαφέροντος! Λοιπόν άκου: βγαίνω από το σπίτι, ώρα 10:00, βαμμένη, σινιαρισμένη, κοκέτα η δικιά σου! Ξέρεις εσύ τώρα... μπουκιά και συγχώριο! Να μην το παινευτώ Στέλλα μου!"
    Αυτο το κομμάτι του κειμένου σου...Αυτο, αυτο και πάλι αυτο! Έλιωσαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι Μάκη μου!! γράφεται είτε ρακή είτε ρακί!!!!! μέσα σε ένα μεσημέρι!!! ναι! ευχαριστώ πολύυυυυυ!! όχι πες δεν το απέδωσα καλά το κομμάτι που λάτρεψες? χαχαχαχα...φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Τι καλά βρε.... μπροστά μου τις ιχα τις γκόμενες! Χα χα! Τελειο!

      Διαγραφή
  21. ααααα υπεροχη ιστορια!
    μ αρεσε πολυ!
    μπραβοοοοο!

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ ωραία γράφεις !!!!!! Διαβασα την ιστορία σου με μεγάλο ενδιαφέρον !!!! Οι διάλογοι σου απολαυστικοί !!!! Μπράβο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Απολαυστική η ιστορία σου και γεμάτη ζωντανές εικόνες !
    Τις χαίρομαι τις ιστορίες του καφενε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ!!! πραγματικά είναι όλες τόσο διαφορετικές και ευχάριστες!! :)

      Διαγραφή
  24. Αν και δεν πίνω ρακή ούτε κανένα άλλο αλκοολούχο, η επίσκεψη στον καφενέ σου ήτανε πολύ ενδιαφέρουσα.....παρακολούθησα τις κοπελιές στο διπλανό τραπεζάκι, κρυφάκουσα το "ζωντανό" τους διάλογο και τέλος αποχώρησα με συγκίνηση και σκέψεις......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Φυσικά και υπάρχει υπομονή. Μέχρι να δούμε να κλείνουν ένα ένα τα καλωδιωμένα μικρόφωνα των παπαγάλων με τα αποκριάτικα πούπουλα.
    Δέσμευση εξ αρχής αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αν δυσκολεύεται κάποιος να κατανοήσει να εξηγήσω συνοπτικά:
    Τα πούπουλα μαδάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. τι όμορφο σχόλιο, σας ευχαριστώ πολύ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Oh, google is such a funny translator - but I've got a clue!
    Thank your for your visit and your lovely comment
    Elisabeth

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αν θεωρήσουμε όλη αυτή την διαδικασία με τις ιστορίες, ως έναν πίνακα, θα έλεγα πως έβαλες την δική σου, χαρακτηριστική πινελιά σε αυτόν..
    Συγχαρητήρια Evonita, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Απολαυστικός και ζωντανός ο διάλογος... υπέροχη ανάρτηση Εύη μου!!!
    Καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πόσο χαίρομαι Εύη να διαβάζω την "ιστορία του καφενέ", από εδώ και επίσης να διαβάζω και τα σχόλια των φίλων σου!
    Μου άρεσε ο τόσο απλός τρόπος γραφής σου που μας οδήγησε στο αναπάντεχο τέλος!
    Γέλασα με το κασκόλ, γιατί έχω το ίδιο (όχι το μαϊμού που κυκλοφορούν!) και από "τότε" δεν έχω τολμήσει να το φορέσω!

    ΑΦιλάκια με πολλά ανακουφισμένα χαμόγελα, λόγω ιστορικής μέρας! ;) 20/2/2015

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα, αχ αυτό το κασκόλ!!! :) πολύ χαίρομαι που σου άρεσε μαγισσούλα μου!!! φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  32. Πολύ καλοί και απολαυστικοί διάλογοι! Μόλις άρχισα να διαβάζω, λέω, υπέροχα, να μια ιστορία με χιούμορ! Μα τι σφαλιάρα έφαγα με το γύρισμα στο τέλος! Πως το έδεσες έτσι βρε κορίτσι μου; Μπράβο σου!
    Υ.Γ1: Καλά λέω εγώ ότι όλες πάθατε βαρουφακίαση, μέχρι και το κασκόλ του φοράτε...χιχιχιιχιχιχι
    Υ.Γ2: Ευτυχώς υπάρχουν και τέτοια δρώμενα να γνωρίζουμε ο ένας τον άλλο. Χαίρομαι που σε βρήκα, καλή Σαρακοστή Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα, είχε χιούμορ και σφαλιάρα,ναι! :) ευχαριστώ πολύ Νίκη, χαίρομαι που σου άρεσε! καλώς βρεθήκαμε!!! :) με τη βαρουφακίαση, να, είπα να το κάνω πιο επίκαιρο!!! χαχαχα, φιλάκια

      Διαγραφή
  33. και σε μένα άρεσε πολύ…
    το πως πάντρεψες με «γραφική» εικόνα με δυο αδελφές που κουτσομπολεύουν με την επικαιρότητα (το κασκόλ του βαρουφάκη) ήταν κάτι το μαγικό…

    εύγε αγαπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα...πολύ χαίρομαι που σου άρεσε!!! κάνω μαγικά! χαχα.. φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  34. Τι ωραία ιστορία!Γεμάτη συναίσθημα κι αγάπη!!
    Θα συμφωνήσω με τα κορίτσια.Θέλουμε συνέχεια!!
    Καλό υπόλοιπο της ημέρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Από τις πιο σύντομες Ιστορίες του Καφενέ και ξέρεις πόσο μ'αρέσει το "λακωνίζει εστί φιλοσοφείν" Από τη μία γραφική (με την καλή έννοια) και από την άλλη η έννοια του αποχωρισμού και η εσωτερική μετανάστευση.
    Καλό σαββατοκύριακο φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ωραία η ανατροπή!
    Αλλά εμένα μου άνοιξε η όρεξη για τη συνέχεια!!!! Ίσως στον επόμενο καφενέ της Αριστέας...
    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Έλαααα.... συμπατριώτισσα;; Είδα τη φωτογραφία και αναγνώρισα το μαγαζί.. κι εγώ Ηράκλειο μένω..
    Πολύ όμορφη η ιστορία σου! Συνδυάζει χιούμορ με συγκινητικές στιγμές!
    Χάρηκα που σε βρηκα! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μαστίχα σερβίρετε στον καφενέ σας;

    Συγχαρητήρια, κι εμένα μου άρεσε πολύ!!!
    Με είχες καλωσορίσει πριν δυο αναρτήσεις, και δεν άδειασα να απαντήσω στο σχόλιό σου, καρδούλα μου!
    Εδώ είμαι, όμως. Εύχομαι να μη ξαναχαθούμε.
    Καλό Πάσχα εύχομαι με υγεία και πάντα έμπνευση και δημιουργία ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...