9.3.14

Βραβείο αλά Μάκη!

Έφτασε και η σειρά του Μάκη...
Ο Μάκης λοιπόν http://makdel82.blogspot.gr/2014/03/blog-post_5.html θέλησε να με τιμήσει χαρίζοντάς μου το παρακάτω βραβείο... 
Γιατί φίλε μου? χαχαχχα, εντάξει εμένα μου αρέσουν, αλλά πολλοί θα λένε καλά δε βαρέθηκε αυτή να μας λέει, να μας λέει ότι τη ρωτάνε?
Θα έχετε πάθει σίγουρα overdose, εδώ έχω πάθει εγώ!! χαχαχαχαχ... Αλλά ξέρω πως αν δεν το κάνω τώρα δεν πρόκειται ποτέ!
Ας παίξω λοιπόν... Υπόσχομαι δεν έχω άλλα, είναι το τελευταίο!!!!!!












1) Τι σημαίνει για σένα διαφορετικότητα?
Ο ένας να βλέπει άσπρο και ο άλλος μαύρο κοιτάζοντας το ίδιο θέμα.
2) Τι σε πειράζει περισσότερο στη σημερινή κοινωνία?
Με ενοχλεί η αδιαφορία και η μιζέρια πολύ. Με ενοχλεί επίσης η υποκρισία, το ψέμα και το βόλεμα.
3) Πιστεύεις στη μετενσάρκωση?
Ναι, πιστεύω!
4) Όταν είσαι πεσμένος-η ψυχολογικά τι κάνεις για να ανέβεις?
Πίνω μερικά ποτάκια, ακούω μουσική, δημιουργώ.
5) Τι σημαίνει για σένα  ο όρος blogger?
Επικοινωνία, τα λέει όλα νομίζω.
6) Λέξεις ή εικόνες?
Εικόνες, γιατί 1 εικόνα=1000 λέξεις! (δεν το έχω και πολύ με τις λέξεις..)
7) Πως σου ήρθε η ιδέα για το blog σου?
Με παρότρυνση της φίλης μου Σοφίας shareyourlikes.wordpress.com σε μια περίεργη φάση της ζωής μου.
8) Υπάρχει άραγε αγάπη χωρίς ζήλεια?
Η ζήλεια είναι καλό να υπάρχει όταν δεν καταντάει αρρώστια. Οπότε, ναι πιστεύω πως υπάρχει αγάπη χωρίς ζήλεια αρρωστημένη, αλλά ελεγχόμενη.
9) Αγαπημένο ρούχο?
Τζην, τζην, τζην!!!
10) Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι όταν ξυπνάς?
Τι θα κάνουμε σήμερα?
11) Ποιο ιστορικό πρόσωπο θα ήθελες να ήσουν?
Δύσκολη τώρα αυτή η ερώτηση. Ποτέ δεν ήθελα να είμαι κάποιος άλλος, ήθελα να γράψω πάντα τη δική μου ιστορία!

Όποιος θέλει θα χαρώ να απαντήσει είτε εδώ, είτε σε δικό του ποστ τις παρακάτω 11 ερωτήσεις. 

1. Έχεις πει περισσότερα ναι ή όχι στη ζωή σου?
2. Ρίσκο ή ασφάλεια?
3. Αγαπάς τον εαυτό σου ή τους άλλους περισσότερο?
4. Είσαι αυθόρμητος τύπος ή τα περνάς όλα από κόσκινο πριν πεις ή κάνεις οτιδήποτε?
5. Σε έχει αλλάξει η ζωή από τα 18 σου μέχρι σήμερα στην ηλικία που βρίσκεσαι?
6. Πόσο βαριέσαι τις μεγάλες αναρτήσεις στα μπλογκ?
7. Σου αρέσουν οι ιστορίες αγάπης ή τις βρίσκεις χλιαρές?
8. Πόσο πολύ πιστεύεις στις αξίες και τις ασπάζεσαι?
9. Αν μπορούσες να ζητήσεις συγχώρεση για ένα σου λάθος, ποιο θα ήταν αυτό?
10. Τι ζητάς από μια φιλία?
11. Σου αρέσουν τα σταυρόλεξα?

36 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ, ευχαριστώ, ευχαριστώ! (κατά το τζην τζην τζην)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεύτερη φορά που προσπερνάς τις ερωτήσεις μου!!!!! τυχαίο?χαχαχαχαχα.. εγώ ευχαριστώ Μάκη!!!! :)

      Διαγραφή
  2. Αν πάρει το μάτι σου τζιν πιτζάμες, let me know! Είναι το μόνο που λείπει από τη συλλογή μου!!! ΛΑΤΡΕΥΩ!
    Για μία ακόμη φορά μου άρεσαν οι απαντήσεις σου και τις κάνεις να κυλάνε σαν νεράκι!!
    Έτσι για να σου τη σπάσω και να σε βάλω να διαβάζεις... θα σου απαντήσω:
    ;-)
    1. Έχεις πει περισσότερα ναι ή όχι στη ζωή σου?
    Νομίζω είναι ισομοιρασμένα...
    2. Ρίσκο ή ασφάλεια?
    Κυρίως ασφάλεια, αλλά αν ρισκάρω... φυλαχτείτε!
    3. Αγαπάς τον εαυτό σου ή τους άλλους περισσότερο?
    Χωρίς δεύτερη σκέψη τους άλλους! Κι εμένα αλλά κυρίως τους άλλους! (Και κυρίως συγκεκριμένους άλλους!)
    4. Είσαι αυθόρμητος τύπος ή τα περνάς όλα από κόσκινο πριν πεις ή κάνεις οτιδήποτε?
    Κόσκινο... Πολύ κόσκινο!
    5. Σε έχει αλλάξει η ζωή από τα 18 σου μέχρι σήμερα στην ηλικία που βρίσκεσαι?
    Ασφαλώς και ναι! Ακόμα και να μην το θέλεις, η ίδια η ζωή και τα περιστατικά της... αναγκαία σε αλλάζουν!
    6. Πόσο βαριέσαι τις μεγάλες αναρτήσεις στα μπλογκ?
    Are you talking to me??!!!
    7. Σου αρέσουν οι ιστορίες αγάπης ή τις βρίσκεις χλιαρές?
    Ανάλογα... Μου αρέσουν αν δεν προσπαθούν σώνει και καλά να με κάνουν να συγκινηθώ...
    8. Πόσο πολύ πιστεύεις στις αξίες και τις ασπάζεσαι?
    Όσο με πείθουν, άλλο τόσο και τις ασπάζομαι!
    9. Αν μπορούσες να ζητήσεις συγχώρεση για ένα σου λάθος, ποιο θα ήταν αυτό?
    Για ό,τι θεωρώ πως έχω φταίξει, το συγνώμη έχει ήδη βγει από τα χείλη μου... Δεν θα μπορούσα να ζω με το βάρος του...
    10. Τι ζητάς από μια φιλία?
    Να εκτιμούν το πόσο υπέροχο, μοναδικό και αξιαγάπητο πλάσμα είμαι, φυσικά!
    11. Σου αρέσουν τα σταυρόλεξα?
    ΝΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ!!!
    Σε ζάλησα, ε??!!!
    ;-)
    Καλό βράδυ, ομορφιά μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχ είσαι απολαυστική!! αν ρισκάρω φυλαχτείτε? χαχαχχα.. αγαπώ συγκεκριμένους άλλους, Are you talking to me??!!! (εδώ έχω να σου πω πως εσύ είσαι ειδική περίπτωση!!!! ξέρω ότι το ξέρεις!! χαχαχαχα), και υπέροχη και μοναδική και αξιαγάπητη είσαι- φίλες??? (me+you?) ωραία τα τζηνάκια, πυτζάμα,ε? χμμμ δύσκολο, αλλά έτσι και βρω κάτι να είσαι σίγουρη θα σε ενημερώσω!!!! φιλάκια πολλά πολλά!!! σ'ευχαριστώ πολύυυυυυυ Χουανίτα!!!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Εβονίτα μου... μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου γιατί σε γνώρισα περισσότερο!!!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαρστώ πολύ πολύ πολύ!!!! :) Καλή εβδομάδα και συ να έχεις, φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Εύη μου!!!Μού άρεσαν όλες οι απαντήσεις σου!!!Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ντιμούλα μου, σ'ευχαριστώ πολύ!!! καλή εβδομάδα, φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  5. μπράβο για τα βραβεία ,ωραίες ,αληθινές απαντησεις δίνεις πάντα!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να είσαι καλά Νάσια μου, σ'ευχαριστώ πολύ!!! φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  6. Καλημερα και καλη εβδομαδα φιλη μου!
    Ολα σουπερ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό με την μετεμψύχωση ποτέ δεν το κατάλαβα,
    έχετε κάποια...εσωτερική πληροφόρηση και δεν μου το λέτε;;; :((
    Την καλημέρα μου πάντως, καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ανταίε, σ'ευχαριστώ που πέρασες. Δεν γνωρίζω αν υπάρχει κάποια επιστημονική απόδειξη, αλλά προσωπικά θέλω να το πιστεύω.. Θέλω να πιστεύω ότι μετά το θάνατό μου θα ζήσω ξανά μια άλλη ζωή κι αυτό γιατί είμαι άνθρωπος που λατρεύω τη ζωή με τα ωραία και τα άσχημά της.. Αυτό απλά από μένα σχετικά με το θέμα.. Καλή εβδομάδα και σε σένα!! :)

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Ευάκι μου!
    Διάβασα και τις 2 τελευταίες σου αναρτήσεις και πραγματικά όσο σε διαβάζω τόσο αισθάνομαι πιο οικεία μαζί σου και συνειδητοποιώ πόσο μα πόσο πολύ ταιριάζουμε σε τόσα!
    Πολλά φιλιά και Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι μου!!! Ω θα ήταν δύσκολο να μην ταιριάζουμε σαν τοξοτάκια που είμαστε!! χε χε... Είμαι σίγουρη πως έχουμε ακόμα περισσότερα κοινά από αυτά που ήδη έχουμε βρει! Καλή εβδομάδα και συ να έχεις, φιλάκια πολλά!!!! :)

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου!!!
    Καλή βδομάδα!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Νεφέλη!!! καλή εβδομάδα, φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  10. Δε βαριέμαι να σε διαβάζω! Όλο και κάτι έμαθα πάλι για σένα.
    Κι εγώ λατρεύω τα τζην και προχθές αγόρασα μετά από πολύ καιρό! Τέρμα τα κολάν!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) αχ σ'ευχαριστώ πολύ Ντεμούλα μου!!! να σου πω το μυστικό μου? κι εγώωωωωω!!!! χε χε.. φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα!! :)

      Διαγραφή
  11. Εύη συγχαρητήρια για το βραβείο!!
    Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου,αυτή όμως που μου άρεσε ιδιαίτερα και με εντυπωσίασε ήταν η απάντηση στο ''ποιο ιστορικό πρόσωπο θα ήθελες να ήσουν''
    Ε,ναι!όλοι πρέπει,να γράφουμε τη δική μας ιστορία!
    Καλή συνέχεια!
    Ανθή (diaba-zo.blogspot.gr)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Ανθή!!!! Καθένας έχει μια ιστορία να πει πιστεύω!!! Πως ο δρόμος είχε τη δική του ιστορία? κάπως έτσι!! χε χε.. [πλακίτσα..] :)

      Διαγραφή
  12. χεχε! Εγώ δεν βαρέθηκα! Κάνε κι άλλες δημοσιεύσεις !!!
    Είναι ευχάριστες και σε μαθαίνουμε όλο και περισσότερο!
    Και σε βρίσκω πολύ ζεστή κι αληθινή!

    1. Έχεις πει περισσότερα ναι ή όχι στη ζωή σου?
    Νομίζω ότι θα ήθελα να έχω πει περισσότερα όχι..αλλά μου αρέσει το ναι με τη θετικότητα που το διαπνέει!

    2. Ρίσκο ή ασφάλεια?
    Καρκίνος είμαι κι η ασφάλεια πάει πακέτο. Όμως έμαθα ότι χωρίς ρίσκο δεν προχωράς τελικά!

    3. Αγαπάς τον εαυτό σου ή τους άλλους περισσότερο?
    Τρελαίνομαι γαι μένα!

    4. Είσαι αυθόρμητος τύπος ή τα περνάς όλα από κόσκινο πριν πεις ή κάνεις οτιδήποτε?
    Το μικρό παιδί μέσα μου φταίει... όταν βγαίνει μπροστά με συμπαρασύρει!

    5. Σε έχει αλλάξει η ζωή από τα 18 σου μέχρι σήμερα στην ηλικία που βρίσκεσαι?
    Και ναι και όχι!

    6. Πόσο βαριέσαι τις μεγάλες αναρτήσεις στα μπλογκ?
    Αρκετά γιατί δεν έχω πάντα χρόνο.

    7. Σου αρέσουν οι ιστορίες αγάπης ή τις βρίσκεις χλιαρές?
    Τρελαίνομαι!

    8. Πόσο πολύ πιστεύεις στις αξίες και τις ασπάζεσαι?
    Εντελώς! και ναι!
    9. Αν μπορούσες να ζητήσεις συγχώρεση για ένα σου λάθος, ποιο θα ήταν αυτό?
    Έχω ήδη ζητήσει ...από τον πνευματικό μου!

    10. Τι ζητάς από μια φιλία?
    Αυτό που δίνω κι εγώ !

    11. Σου αρέσουν τα σταυρόλεξα?
    Παλιά ναι. Τώρα απλά δεν λύνω. Δεν έχω δηλαδή περιοδικό με σταυρόλεξα.

    Φιλάκια! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω άλλα, ορκίζομαι!!! χαχαχαχαχα.. :) ευχαριστώ πολύ Αριστεάκι μου για τις απαντήσεις σου!!! αχ αυτό το ναι, κι εγώ δυστυχώς πιο πολλά ναι έχω πει μέχρι τώρα! η αλήθεια είναι πως τα καρκινάκια δεν το 'χετε με το ρίσκο (το βλέπω από την αδερφή μου!), χαίρομαι που σε αγαπάς κι εμείς σ'αγαπάμε!!!! :) αυτός ο αυθορμητισμός είναι καλός εγώ πιστεύω κάποιες όμως φορές, σε νιώθω! :) και γω όταν δεν είμαι στα καλά μου ή δεν έχω χρόνο, δυστυχώς δε μπορώ να διαβάσω πολλά, ακόμα και να ήθελα.. και γω τρελαίνομαι για ιστορίες αγάπης!!! χαίρομαι πολύ που πιστεύεις και στις αξίες και στο θεό.. εγώ έχω τρέλα με τα σταυρόλεξα μεγάλη!!! παντού βρίσκεις ένα σταυρόλεξο εδώ μέσα!! σοβαρά! χαχαχαχ... φιλάκια πολλά, ευχαριστώ και πάλι πολύ!!! :)

      Διαγραφή
  13. Δώσαμε την ίδια απάντηση: μια εικόνα ίσον με χίλιες λέξεις! Αχ, ναι: τζην με σακάκι! (κι ένα τζιν με πάγο δεν είναι κακό!) Γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ω μα ναι!!! αυτές οι εικόνες έχουν να πουν και λένε τόσα μα τόσα πολλά!!! μμμ, ωραίο συνδυασμό έκανες!!! και το τζιν με πάγο καλό, αν και λιγάκι πικρούτσικο!!! φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  14. Congrats for your award!!!
    Have a good week!!! and my g+ and like for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή εβδομάδα και να χαίρεσαι το βραβείο σου!!
    Φιλιά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Με γεια και με χαρά το βραβείο σου!
    Μου άρεσαν οι απαντήσεις σου, δείχνουν άνθρωπο ζεστό και αυθόρμητο!
    Φιλιά, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ Έλενα για τα καλά σου λόγια! :) φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  17. Τι όμορφες απαντήσεις, Εύη! Και έξυπνες οι ερωτήσεις σου!! (Δεν απαντώ γιατι είμαι σε... δανεικό Η/Υ!!
    Φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Πέπη μου!!! :) Δεν πειράζει, φιλάκια πολλά πολλά!!! :)

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...