16.2.13

Weekly Moodboard / Βολτάροντας

Αυτή η εβδομάδα ήταν πολύ χαλαρή, τη χάρηκα πολύ!
Όχι σαν την προηγούμενη βέβαια, αλλά είχε κι αυτή τα ωραία της..
Καφεδάκι, σχετικά καλό καιρό, δημιουργίες, σκέψεις..

Ο χειμώνας δε μου άρεσε ποτέ ιδιαίτερα, αν και λατρεύω τα χρώματά του..
λευκό, μπεζ, καφέ, γκρι...
Μου αρέσει επίσης η μυρωδιά του, η δροσεράδα του..
Αγαπώ το χουχούλιασμα, το τζάκι, τις σούπες, το πάπλωμα, τον ύπνο και γενικότερα όλα αυτά που σε εμπνέει να κάνεις αυτή η εποχή.

Βόλτες σε στενά σοκάκια που ενδεχομένως πρώτη φορά να παρατηρείς, ζεστός καφές με συνοδεία μπουγάτσας, περίπατος στη θάλασσα, δημιουργίες με υφάσματα..
Τόσο απλά, τόσο όμορφα, τόσο ξεκούραστα..
Οι σκέψεις τρέχουν κι εσύ τρέχεις μαζί, να τις προλάβεις.. Δεν κάνει να σε ξεπεράσουν, θα ταν κρίμα για σένα.. Μην αισθανθείς μοναξιά, μη νιώσεις τη λύπη, μη λησμονήσεις το άγγιγμα..






















Η ιδέα του Weekly Moodboard είναι της αγαπημένης Lyriel.


Για περισσότερο Weekly Moodboard...

63 σχόλια:

  1. Είπες τη μαγική λέξη κι ήρθα!!
    Βόλτες!
    Όμορφες οι φωτογραφίες σου!!..και οι χαλαρές εβδομάδες είναι το καλύτερό μου...!
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα... βόλτες, δεν είναι σούπερ? χαχχαχα// :) σ'ευχαριστώ Μαράκι μου! φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Γιατί φοβάσαι τόσο το Χειμώνα; Αφού σου χάρισα ένα ρούχο να σκεπάσεις την ψυχή σου. Ένα παραμύθι να νανουρίζεσαι κι ένα χαμόγελο για να ονειρεύεσαι την Άνοιξη.. ~ Αλκυόνη Παπαδάκη

    Καληνύχτα κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ, δεν έχω λόγια marie μου... σ'ευχαριστώ για τους στίχους που μου χάρισες! φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
    2. Πόσο όμορφο αυτό το απόσπασμα της Αλκυόνης!!
      Μπράβο Μαρία μου πάντα διαλέγεις ταιριαστά και υπέροχα ποιήματα ή αποσπάσματα!!
      Εύη μου λατρεύω τα χρώματα του χειμώνα..Τα γήινα.
      Πάντα ήθελα το καλοκαίρι μόνο αλλά ξαφνικά αγάπησα και τις ομορφιές του χειμώνα..Όλα χρειάζονται τελικά!
      Ωραίο το κολάζ και τα λογάκια σου!!

      Διαγραφή
    3. σ'ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι μου! :) αγαπάμε κάθε εποχή με τα χρώματά της! :) φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  3. Τζάκι, πάπλωμα και χουχούλιασμα άφθονο!!! Μου αρέσει!!
    Να υποθέσω πως εκεί δεν βρέχει. Εδώ έχουμε ξεχάσει τι σημαίνει καθαρός ουρανός. Μας έχει μουλιάσει στην κυριολεξία. Άντε κάνε καμιά βολτούλα παραπάνω και για εμάς!! :)
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σήμερα έβρεξε λιγάκι.. συνήθως το βράδυ (αν βρέξει!!).. τη μέρα είναι τέλεια!!! έχει ήλιο! σκέψου κυκλοφορώ με γυαλιά και χωρίς μπουφάν!! :) φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  4. Κι εμένα δεν είναι το καλύτερο μου ο Χειμώνας , αν και όλες οι εποχές έχουν τη χάρη τους και την ομορφιά τους !
    Τι καλά που μπορείς και κάνεις βολτούλες σε καθαρό αέρα!!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όπως το λες, όλο και κάτι βρίσκουμε για να αγαπήσουμε την κάθε εποχή!! :) ευτυχώς εδώ το κλίμα είναι πολύ καλό! προς το παρόν τουλάχιστον!! :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. Κι εμένα ο χειμώνας δε μου αρέσει,αλλά ευτυχώς φέτος ήταν ήπιος και μπορούσαμε να βολτάρουμε.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πραγματικά!!!απολαυστικός ο φετεινός χειμώνας! :) φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. καλος ο χειμωνας οσο μπορεις να εισαι στο σπιτακι σου και να χουχουλιαζεις με ζεστο καφεδακι αλλα μεχρι εκει!!θελω ηλιο,ζεστη,θαλασσα,καλοκαιρακι!!!πολυ ωραιες οι φωτογραφιες σου,ολο κατι ωραιο ανακαλυπτεις στις βολτες σου!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα χα... ωραία τα λες!!! άλλο ο καλοκαιρινός ήλιος!!! χε χε... σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!!! :) φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  7. Βόλτες!Πού νά πάω ,όταν βρέχη πέντε ημέρες συνεχώς Εύη μου!!!Μού ρίχνη καί τήν διάθεση!!Πολύ όμορφη η βόλτα σου,μού άρέσουν οι φωτογραφίες σου,ιδίως αυτή μέ τήν παλαιά πόρτα,καλές βόλτες!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τόση βροχή εκεί??? Λογικό να μην έχεις διάθεση, κι εγώ όταν βρέχει έτσι είμαι, μελαγχολώ.. σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!! μέσα στα σοκάκια ανακαλύπτεις θησαυρούς! :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  8. Mολις ξυπνησαμε και λεω παμε για μπουγατσα?Και τσουπ μου πετας κ εσυ τωρα απτα Φλοκαφε!Με αποτελειωσες!!!!
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα χα... είδες? ούτε επίτηδες να το κανα!! χα χα.. φιλάκια!! :)

      Διαγραφή
  9. Και μένα μαρέσουν οι βόλτες σε στενά σοκάκια... και τα τζάκια ειδικά αν είναι οικολογικα (χαχαχα) και γενικότερα ολο αυτο που αποπνέει η χειμωνιάτικη ατμόσφαιρα...Το έχεις ξαν αγράψει για τα χρώματα..Μάλλον η εποχή σου ειναι η Άνοιξη εεε Εύη???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι!!! το καλοκαίρι!!! χα χα.. βασικά μου αρέσουν τα χρώματα κάθε εποχής!!! :)

      Διαγραφή
  10. Τι έχετε κάνει ομορφότερα καταχώριση σχετικά με το χειμώνα!
    Καλή μέρα.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι όμορφες φωτογραφίες!Κάθε εποχή έχει την ομορφιά της και ο χειμώνας ειδικά αν μπορείς να τον απολαύσεις δίπλα στο αναμμένο τζάκι είναι μαγευτικός!Φιλάκια πολλά και να έχεις μια υπέροχη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα μου!!! :) όπως το λες, κάθε εποχή έχει την ομορφιά της! φιλάκια!! :)

      Διαγραφή
  12. Πολύ χουχουλιάρικη ανάρτηση!!! Καλή σου μερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μου αρέσουν τόσο πολύ οι φωτογραφίες που βγάζεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συμφωνώ τόσο πολύ σε όλα!Και οι φωτογραφίες χειμωνιάτικες μεν, αλλά βγάζουν μια ζεστασιά...Φιλιά κοριτσάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τί φωτογραφίες!!!!! Πανέμορφες οι φωτό σου και οι σκέψεις σου! Νομίζω ότι κάθε εποχή έχει την ομορφιά της και λατρεύω κι εγώ το χουχούλιασμα!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!!! :) Συμφωνώ μαζί σου!! φιλάκια!!! καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  16. Πολύ όμορφες φωτογραφίες Εύη μου!!! Αντλείς έμπνευση από το παραμικρό!!! :) Πολλά μπράβο!!! Κι εγώ αγαπώ τα χρώματα του χειμώνα!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή μου σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!! :) είναι ωραία χρώματα!!! φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  17. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!! Ο Χειμώνας είναι εδώ κι απ' ότι φαίνεται θα μείνει λίγο ακόμη! Ας τον απολαύσουμε ακόμη κι αν δεν μας αρέσει! Όλο και κάποια θετικά θα βρούμε πάνω του! χιχι!
    Φιλάκια πολλά!!
    Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα, Εύη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι μου σ'ευχαριστώωωωωωωωωωωω!!! Θα μείνει λες? χε χε.. καλά εδώ που ατ λέμε δεν έχει κάνει και τρελό χειμώνα!! :) φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!! :)

      Διαγραφή
  18. Τι όμορφη, ρομαντική εβδομάδα Ευάκι με συνοδεία πανέμορφων φωτογραφιών.
    Να έχεις μια υπέροχη καινούρια από αύριο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ Δημητρούλα μου γλυκιά!!! Κι εσύ να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!! φιλάκια!!! :)

      Διαγραφή
  19. Πολύ ωραίες φώτο!!!και οι κορδέλες πιο κάτω απίστευτες!!!!!!Στο blog μου τρέχει giveaway αν θες πέρνα καμια βολτίτσα!!!!Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ Παναγιώτα μου!!! :) Θα έρθω, ναι! :) φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  20. Καλή εβδομάδα! Τώρα κατάφερα να περάσω. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου... όσο για το χειμώνα... δεν αντέχω άλλο, τον βαρέθηκα!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλή εβδομάδα!!!! μην ανησυχείς, κι εγώ τώρα κάνω τη βόλτα μου!! :) Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!!! πόσο ακόμα έμεινε? τίποτα!!! πολύ σύντομα έρχεται η Άνοιξη!!! φιλάκια πολλά!! :)

      Διαγραφή
  21. Ααχ αυτές οι βόλτες!
    Θα συμφωνήσω,κι εγώ βαρέθηκα τον χειμώνα!
    Φιλιά πολλά και καλή βδομάδα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι ωραίες οι βολτούλες!! :) φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα και σε σένα kwnnie!!! :)

      Διαγραφή
  22. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου και τα αυτά τα χρώματα είναι ιδανικά για χουχούλιασμα!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι χουχυλιάρικα χρώματα! χι χι.. σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Ελένη μου!! φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  23. Αν και χειμωνιάτικη η ανάρτηση σου, πολύ ζεστή και χουχουλιάρικη. Οι φωτογραφίες πολύ όμορφες και αντιπροσωπευτικές.Καλή σου μέρα και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μελαγχωλική αλλά όντως χειμωνιάτικη η ανάρτηση! Την άλλη εβδομάδα θέλω λίγο χρώμα παραπάνω παρακαλώ.χιχι! Callie by antohmeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι αυτά τα συναισθήματα που σου βγάζει ο χειμώνας... εντάξει λοιπόν!!! περισσότερο χρωματάκι next week!!! μάλλον This week!! χι χι.. φιλάκια πολλά!!!! :)

      Διαγραφή
  25. Μου μυρίζουν Κρήτη οι φωτογραφίες σου Εβονιτάκι και μου άρεσε πολύ το κλίμα και το χρώμα αυτού του moodboard :) Πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρήτη και μάλιστα Ηράκλειο!! :) Αν και ο χειμώνας μου τη δίνει λίγο, τα χρώματά του τα λατρεύω!!!! φιλάκια πολλά πολλά Lyrielάκι μου!!! :)

      Διαγραφή
    2. Εχει και ο χειμώνας την χάρη του!

      Διαγραφή
  26. Καλημέρα Εβονίτα...χεχε εμέις και τα κοινά μας!! ουτε γω συμπαθώ τον χειμώνα !!
    πρέπει μια μέρα να κάνουμε την ανάρτηση με τα κοινά μας, να την κάνουμε την ιδια μέρα

    η φώτο με το παλιό σπίτι με το μπαλκόνι μου άρεσε πολύ και ως φώτο και τα παλιά αυτά σπίτια μου αρέσουν πολύ , κρύβουν κάτι το ρομαντικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι άσχετο να ρωτήσω, οι βαφτιστικούλες μου πώς είναι;(τώρα τις θυμήθηκα , νούννα να σου πετύχει , ε;) χαχα

      Διαγραφή
    2. χα χα, λες,ε?? :) σ'ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι και χαίρομαι που σου άρεσαν!! Καλά είναι και οι βαφτιστικούλες σου, η μια έχει υιοθετηθεί από την αδερφή μου, η άλλη μοναχούλα!! :) φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  27. Τι όμορφη και δημιουργική εβδομάδα Ευάκι!
    Χρειάζομαι και εγώ επειγόντως ένα διάλειμμα και ένα 10ήμερο χαλάρωσης!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου! :) Έλα Κρήτη, χε χε!! φιλάκια πολλά!! :)

      Διαγραφή
  28. Κοριτσάκιιιι!!!
    Παίρνω απουσία, το ξέρω... (Έχουν πέσει κάτι εκδηλώσεις μαζεμένες κ' τρέχουμε κ΄δεν φτάνουμε...)
    Σου αφήνω ένα πολύ-πολύ γλυκό φιλί (παίρνω κ΄τον χειμώνα που δεν σου πολυαρέσει!) κ' αποχωρώ!!!
    Μμμμμμμάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απουσίες έβαζα μόνο στο σχολείο ως απουσιολόγος που ήμουν και πάλι τους χάριζα!!! χαχαχα.. μην ανησυχείς!!! δουλειά να υπάρχει και τα υπόλοιπα γίνονται! χε χε.. σ'ευχαριστώ πολύ!!!!! φιλάκια, καλημέρα!!!!! :)

      Διαγραφή
  29. Αχ, δε με αφήνει να γρλαψω στην ανάρτηση με τα δαχτυλιδάκια. Είναι υπέροχα! Θα τρέξω να προλάβω!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) ώρες ώρες αυτός ο Blogger τι να πω!! χαχαχα.. φιλάκια πολλά!!!!! σ'ευχαριστώ πολύ!!!! :)

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...