9.11.12

9. small

9.....................................................





















Τα μικρούλικα παπουτσάκια του μπαρμπουνιού! Δεν είναι γλύκα?

Έχω κι άλλη γλύκα να σας δείξω. Έτσι λέω εγώ τώρα..
Όταν γεννήθηκε το μικρό μπαρμπούνι, του έκαναν δώρο μια τούρτα τριώροφη! Τι κρίμα όμως που δεν τρωγόταν! χε χε..
Αυτή η ιδέα μας άρεσε με την αδερφή μου και με την πρώτη ευκαιρία την υλοποιήσαμε μόλις μάθαμε για τη γέννηση ενός μπέμπη.
Δεν είναι και καμιά σπουδαία πρωτοτυπία μιας και κυκλοφορεί αρκετά αυτό το concept, αλλά θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας, γιατί είναι μια ιδέα που μπορείς να υλοποιήσεις ανάλογα με το budget που διαθέτεις.
Ανάλογα με το budget σου, επιλέγεις και τα υλικά. Εμάς για παράδειγμα μας στοίχισε γύρω στα 30€ η συγκεκριμένη τούρτα. Θεωρώ πως μπορεί να γίνει και με λιγότερα και με περισσότερα χρήματα!
Πήγαμε στα jumbo και εφοδιαστήκαμε τα υλικά.
Τι πήραμε
3 πετσέτες μπάνιου σε διαφορετικά μεγέθη
3 ζευγάρια καλτσάκια
1 μπιμπερό γυάλινο
1 πιπίλα με την αλυσίδα της
1 αρκουδάκι βάτραχο λούτρινο
1 παιχνίδι για το καρότσι
κορδέλες
ζελατίνα
δίσκο με ύφασμα
Πώς τη φτιάξαμε
Βάλαμε το μπιμπερό στη μέση και τυλίξαμε μερικές ζελατίνες για να φουσκώσει η βάση.
Διπλώσαμε τις πετσέτες και τις τυλίξαμε γύρω από το μπιμπερό με τις ζελατίνες μια μια για να φαίνεται σαν επίπεδα.
Δέσαμε διαφορετικά κορδελάκια με φιογκάκια σε κάθε πετσέτα και στριμώξαμε τις κάλτσες στα ενδιάμεσα, δέσαμε το παιχνίδι γύρω γύρω, στριμώξαμε και την πιπίλα και στην κορυφή βάλαμε το βάτραχο!
Μετά πήραμε την υπόλοιπη ζελατίνα και το τυλίξαμε το τουρτάκι μας δένοντάς το στην κορυφή με φιόγκους!
Πώς σας φαίνεται?











































36 σχόλια:

  1. Καλημέρα.Πρώτη φορά βλέπω αυτή την ιδέα της τούρτας και ομολογώ ότι μου άρεσε πάρα πολύ.Δίνει ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα ακόμη και αν η αξία του περιεχομένου είναι μικρή.Η φαντασία κερδίζει πάντα. Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πράγματι είναι εντυπωσιακό και μπορείς να την προσαρμόσεις κιόλας ανάλογα με τα χρήματα που διαθέτεις! καλό Σαββατοκύριακο, φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφη η ..τούρτα και ας μην τρώγεται! Και ωραία ιδέα!
    Καλό Σ/Κ να'χεις, Εύη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είχα φτιάξει και εγώ όταν γέννησε η αδερφή μου. Είναι πολύ ωραίο δωρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφη ιδέα!! θα την έχω υπόψιν...αααα κρίμα που δεν θα γεννηθεί κανένα μωράκι σύντομα στον κύκλο μου :)) Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα.. δεν πειράζει, η ιδέα είναι ιδέα.. όταν και όποτε τη βγάζεις από το ψυγείο και τσουπ υλοποίηση! χι χι.. φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  5. Μου αρέσουν πολύ αυτές οι διαφορετικές τουρτίτσες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι πολύ ωραίο δωράκι και πολύ της μόδας τώρα τελευταία. Έχω κάνει και εγώ για κοριτσάκι.
    Να τους ζήσει!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και μενα στον μικρο μου μου ειχε φτιαξει η αδερφουλα μου και με ειχε συγκινησει πολυ.Μονο που ειχε βαλει και πολλες πανες για να την φτιαξει.Ειναι πολυ χρησιμο δωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το έχω δει και με πάνες! Εγώ είχα κάνει δώρο ένα ποδήλατο με πάνες στο ανιψάκι μου (αγοραστό).. υπάρχουν τόσο ευφάνταστες ιδέες πραγματικά! φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  8. Τέλεια η συσκευασία του δώρου! :))))
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. οι τουρτο-πάνες είναι υπέροχες για δώρο σε νεογνό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφη η τούρτα!
    Τρελαίνομαι για μωρουδιακά παπουτάκια!
    Να σας ζήσει το μπαρμπουνάκι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Demi μου.. ορισμένα παπουτσάκια είναι σκέτη γλύκα!! ευχαριστούμε, φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Ωραία και χρήσιμη τούρτα. Όσο για τα παπουτσάκια νομίζω ότι ο τεχνίτης που τα φτιάχνει πρέπει να λέγεται χρυσοχόος.Τόσο μικρούτσικα και τόσο όμορφα....Φαντάζομαι όμως και τα πατουσάκια του. Να σας ζήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι χρήσιμη πολύ! :) χα χα, μα είναι πανέμορφα! τα πατουσάκια είναι άστα, χιχι, ευχαριστούμε! :)

      Διαγραφή
  12. Να σας ζήσει το μπαρμπουνάκι!!!!Την ιδέα αυτή δεν την ήξερα, πάρα πολύ ωραία όμως!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελένη, ευχαριστούμε! Να την κρατήσεις και όποτε χρειαστεί να την υλοποιήσεις φυσικά! φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφη η μωροτουρτίτσα Εύη μου!Πολύ γλυκιούλια καί τά παπουτσάκια!Νά τό χαίρεστε!Καλό Σ/Κ!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Dimi μου! Ευχαριστούμε, καλό Σαββατοκύριακο, φιλάκια!!

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ κι από δω πολύ πολύ Demi μου που πάντα με σκέφτεσαι! :)

      Διαγραφή
  15. Μου άρεσε πολύ αυτή η τούρτα!...την προτιμώ από τις άλλες...τουλάχιστον αυτή δεν παχαίνει....και μας γεμίζει και δώρα!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, είναι και γλυκιά και δεν παχαίνει! χι χι.. καλό βράδυ! :)

      Διαγραφή
  16. πολύ αστεία η τούρτα... θα την εκτιμήσει το μωρό.. σίγουρα...
    τα παπουτσάκια... άψογα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα, ελπίζω πως ναι! :) είναι πολύ όμορφα αντικειμενικά! :)

      Διαγραφή
  17. Η πιο...χρήσιμη τούρτα..!!
    Τα παπουτσάκια μια σταλιά είναι...ό, τι έπρεπε για το θέμα της ημέρας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...