4.10.12

Κάποτε ήταν περιοδικό.. τώρα, τι?

Ήταν κάποτε ένα περιοδικό..
Πολύχρωμο, γυαλιστερό, φευγάτο!

Το 'πιασε στα χέρια της η "τρελή καλλιτέχνης" και πάει το ξέκανε!!





















Όλο το έσκισε, μια μια τις σελίδες με τόση λαχτάρα..
Γυάλιζε το μάτι της σου λέω!
Το δίπλωνε από δω, το δίπλωνε από κει και τελειωμό δεν είχε..





















Μέχρι που ξεκίνησε το πλέξιμο και να..
Οι σελίδες πήραν πάλι μορφή, αλλιώτικη αυτή τη φορά..































































Κάπως έτσι αναρωτιόντουσαν τα μικρά πλασματάκια, "τι είναι", "τι φτιάχνει", "πως είναι"..
Και να λοιπόν, αυτό είναι...





















Η τσάντα!

Πώς σας φάνηκε?
Λείπει βέβαια κάτι! Το λουράκι. Έχω σκεφτεί διάφορα, ακόμα το ψάχνω.. Καμιά ιδέα?

70 σχόλια:

  1. Πλάκα έχει!! πως το σκέφτηκες??? για λουράκι εεε? μήπως την κάνεις χεριού και δεν χρειάζεται λουράκι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχω φτιάξει κι άλλα πράγματα από περιοδικά!! πορτοφολάκια, μολυβοθήκες, καλαθάκια!! είχα δει από το Pinterest σχετικό άρθρο και το δοκίμασα! τόσο μεγάλη τσάντα δεν είχα ξαναφτιάξει και είπα να το επιχειρήσω! για να καταλάβεις το μέγεθος είναι 18,5 (πλάτος) x 11,5 (ύψος) και 5,5 (πάχος)! δεν ξέρω αν μου αρέσει χωρίς λουράκι!

      Διαγραφή
  2. Eύη μου καλημέρα πολύ προτότυπη τσαντούλα ,εγώ θα ήθελα πολύ να την κρατούσα..Με ένα λουράκι μεγάλο θα ήταν τέλεια..φιλία πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Εύη! :) Σε ευχαριστώ πολύ!! Της πάει ένα μακρύ λουράκι όπως τη φαντάζομαι! φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. A εσυ είσαι πολύ καλλιτέχνης!! Εξαιρετική η ιδέα σου.. πολύ ωραία φαίνεται η τσάντα. Ασε που θα πηγαίνει με τα πάντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα! Πανέμορφη η τσαντούλα σου! Πρέπει να έχει πολύ δουλειά!!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου!! έχει όντως πολύ δουλειά!!! εκτός το δίπλωμα είναι και το πλέξιμο και οι ενώσεις μετά! μετά όμως το αποτέλεσμα σε δικαιώνει! φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Δεν έχω λόγια! Είσαι καταπληκτική!
    Κ α λ λ ι τ έ χ ν η ς!
    Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) ευχαριστώ πολύ @iris μου!!! με κολακεύετε mrs!! :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. Τελειο τελειο τελειο!!!!
    Αλυσιδίτσα μηπως για το λουράκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!! :) Μου είπε το ίδιο και η Kathy.. είναι 5,5 εκ. σε πάχος το πλαϊνό.. τι λες, ταιριάζει πιστεύεις η αλυσίδα? δεν είμαι σίγουρη και γι'αυτό ζητάω γνώμη.

      Διαγραφή
  7. Να δω τι άλλο θα σκεφτεί το κεφαλάκι σου. :)
    Προσπαθώ να καταλάβω πως την έφτιαξες...μου φαίνεται πολύ δύσκολο όλο αυτό. Είναι υπέροχη!! Μπράβο Εύη μου!
    Για λουράκι αν περιμένεις ιδέα από μένα η τσάντα θα μείνει χωρίς από αυτό στα σίγουρα :) Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα χα... θέλει πολύ υπομονή!!!! το δίπλωμα και το πλέξιμο είναι εύκολα σχετικά, απλά οι ενώσεις έχουν δυσκολία! :) φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
    2. Υπομονήηηη;;; Άσε, δεν έχω τόση!! χαχαχα

      Διαγραφή
    3. χα χα χα.. τότε δεν είναι για σένα το σπορ!!! χα χα χα.. :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία δουλειά...με αρκετή υπομονή θα έλεγα. Ευφάνταστη η παρουσίαση. Τώρα για το λουράκι...μπορείς και να μην βάλεις, να το κρατάς σαν φάκελο ή αλυσίδα που ανάμεσα στους κρίκους να περάσεις λουρίδες από το περιοδικό.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη!! Θέλει πράγματι πολύ υπομονή!!! Ευχαριστώ! είναι παχιά και νομίζω θέλει λουράκι γι'αυτό το λόγο.. (5,5 εκ.) μου άρεσε η ιδέα που λες να περαστεί μέσα στην αλυσίδα περιοδικό, χμ.. θα το κρατήσω σαν ιδέα!! ευχαριστώ! φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Καλά αν ήταν γρίφος δε θα το βρίσκαμε ποτέ!!
    Πάρα πολύ όμορφη έγινε..γεια στα χέρια σου!!
    Περιμένουμε να δούμε και το λουράκι...φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα χα.. έτσι λες? σ' ευχαριστώ Μαράκι!! ναι, πρέπει να συγκεντρώσω τις ιδέες-προτάσεις και να πάρω μια τελική απόφαση!!! δύσκολο μου φαίνεται!! φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. Τι τέλεια και οικολογική ιδέα!Πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλέ έχει πολύ πλάκα! Τα τρέλανες τα τερατάκια, που να πάει ο νους τους! Έτσι σκέτα τα φύλλα τα τύλιξες?? Θα φανταζόμουν ότι θα τα πέρναγες με κάποια ειδική κόλλα!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα χα.. τα τρέλανα, λες,ε? χα χα χα.. όχι, δεν τα πέρασα με κόλλα.. τα έπλεξα! πρώτα τα τύλιξα τα φύλλα για να γίνουν σαν κορδέλες και μετά τα έπλεξα.. σε κάποια σημεία χρησιμοποίησα συρραπτικό εσωτερικά όμως, να μη φαίνεται και μετά τα έπλεξα και τα έδεσα (τα στερέωσα μέσα στο πλεκτό!) το έχεις δοκιμάσει? δεν είναι δύσκολο, απλά θέλει πολύ υπομονή και ώρα!

      Διαγραφή
  12. Τέλεια!!!!Μπράβο σου και για την ιδέα και για την υλοποίηση της!Πάει με όλα!Για λουράκι, η ταπεινή μου γνώμη, θα μου άρεσε με ένα δερματάκι (σε πάχος 2cm) βαμμένο σε ασημί χρώμα.
    Πάντα να δημιουργείς με κέφι και μεράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Πράγματι πάει με όλα! :) Ωραίο ακούγεται και το δερματάκι, αν και μάλλον θα θέλει πιο χοντρό από 2 εκ. γιατί το πάχος της είναι 5,5! ευχαριστώ πολύ για την ιδέα!!! :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  13. Μπράβο Εύη μου!!έχεις φοβερό ταλέντο!!Γιατί δεν το κάνεις επάγγελμα;; :) Καλά και η παρουσίαση δεν παίζεται!! Μπορείς να μου πεις πάλι το προγραμματάκι αυτό με τις φωτογραφίες γιατί το έχασα;;Ευχαριστωωωώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου!!! Επάγγελμα,ε? Μακάρι, ωραία θα ήταν! Αλλά δεν είμαι έμπειρη!!! χα χα.. χαίρομαι που σου άρεσε η παρουσίαση με τα τερατάκια! :) το προγραμματάκι είναι το picmonkey.com! :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
    2. Κανένας δεν ήταν έμπειρος όταν πρωτοξεκίνησε!!Στην πορεία την απέκτησε!! Πάντα κάνεις φοβερές παρουσιάσεις, πολύ πρωτότυπες! Ευχαριστώ πολύ!!
      Στα σχόλια που διάβασα,νομίζω πως η αλυσίδα δεν ταιριάζει στο στυλ αυτό!Η αλυσίδα δε μπαίνει σε μικρά τσαντάκια πιο βραδυνά;Καλύτερα κάτι άλλο,λουράκι ίσως!Γιατί μου φαίνεται μοντέρνο στυλ..Εσύ ξέρεις καλύτερα!

      Διαγραφή
    3. :) Ναι, κι εγώ έτσι πιστεύω γιατί έχει αρκετό πάχος η τσάντα.. αν ήταν φάκελος θα ταίριαζε σίγουρα! εκτός αν βρω καμιά χοντρή αλυσίδα και την πλέξω με σελίδες πάλι περιοδικών.. δύσκολο το λουράκι!! πρέπει να πάω να ψάξω σε κάνα μαγαζί, για να δω και τι θα βρω!!!

      Διαγραφή
  14. πολύ γέλιο.. καλλιτέχνη μου!!! χαχαχα.. να δω με τι θα κάνεις το λουρί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εγινε πάρα πολύ όμορφη !!Αλλά η παρουσίαση,πολύ γέλιο Ευη!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωραία κατασκευή!Μπράβο! Για λουράκι θα πρότεινα ή κάτι σε σκοινί ή κορδέλες διαφόρων χρωμάτων πλεγμένες μεταξύ τους.
    Τζίνα Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Τζίνα.. :) Ευχαριστώ πολύ και για τις προτάσεις!!! φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. πρωτότυπη κι ωραία.ασυνηθιστο κι ωραιο
    δε σε φοβαμαι εσενα ολο και κατι θα σκεφτει το μυαλουδακι σου για λουρακι
    αυτα τα μικρουτσικα πλασματακια στις εικονες που μιλανε σε ποιο προγραμμα το κανες; πως το κανες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι μου!! :) στο picmonkey.com, είναι εύκολο πρόγραμμα! κάνεις upload τη φωτογραφία και μετά αριστερά έχει διάφορες επιλογές που μπορείς να φτιάξεις διάφορα!

      Διαγραφή
  18. Πολύ ωραία η τσάντα σου!Και η παρουσίαση της μου άρεσε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πρωτότυπη και αρκετά χρονοβόρα , Εύη μου! Οσο για το λουράκι, θα πρότεινα κορδόνι πλεγμένο σε κοτσίδα ! Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Πέπη μου!!!λες κορδόνι,ε? χμμ.. ευχαριστώ! φιλάκια!!

      Διαγραφή
  20. ΧΡΥΣΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΕΒΟΝΙΤΑΚΙ!!!!!!!!!!
    ΕΕ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μου αρέσει το χρυσό! πρέπει να βρω κάποια χοντρή όμως αλυσίδα αν είναι.. θα συλλέξω τις ιδέες και θα κατέβω αγορά να δω τι θα βρω μου φαίνεται!! ευχαριστώ πολύ!!!!χι χι.. φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  21. Τέλειο! Έχεις τόσο ταλέντο και για να το έφτιαξες αυτό φαντάζομαι ότι έχεις και υπομονή!
    Είναι πανέμορφο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ Demi Μου!!! :) έχω γαϊδουρινή υπομονή θα έλεγα! χα χα.. φιλάκια πολλά!! :)

      Διαγραφή
  22. Εισαι απιστευτη!!!Διαβαζα την αναρτηση και το αποτελεσμα ηταν απροσδοκητο και εντυπωσιακο!Μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ...ειναι τρελλη αυτη η καλλιτεχνης σας λεω αμα δεν με πιστευετε δειτε τι σκαρφιστηκε να φτιαξει.. χαχα!!!
    Αστειευομαι, η τσαντα ειναι ..τι να πω.. τι να πω.. ..πρωτοτυπη!!! δεν την φανταζομαι με λουρι μου κανει καλυτερα σκετη.
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είμαι τρελή, ναι!! χα χα χα.. σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!! σκέτη λες? έχει όμως 5,5 εκ. πάχος, θα είναι καλή? φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  24. ωωωω τι δημιουργησες πάλι!! φαντασία και δημιουργικότητα! μπραβο σας δεσποινίς! καληνύχτα σας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ωραία δημιουργία!! Μπράβο Εύη μου!! Για λουρί κάτι σε χρυσό νομίζω... Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μπράβο βρε Ευάκι!!! Με αυτή την τεχνική μπορείς να κάνεις πολλά αντικείμενα! Βέβαια, την τσάντα μόνο μπορείς να περιφέρεις ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Βέρα!!! Ναι, έχω φτιάξει ξανά διάφορα πράγματα, όπως καλαθάκια, μπιζουτιέρες, πορτοφολάκια κλπ.. :) Η τσάντα ναι, είναι κάτι ιδιαίτερο! φιλάκια!! :)

      Διαγραφή
  27. Εντάξει απίστευτο!!! Δεν περίμενα με τίποτα το αποτέλεσμα!!! Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ααααα! Χαρα στην υπομονη σου, Ευουλα μου! Τοοοοσο πλεξιμο.....
    χαχαχα!
    Να σου πω...παρε λωριδες απο το περιοδικο και ξεκινα να τις πλεκεις σε πλεξιδες, να κολλας οταν τελειωνει η λωριδα και να ειναι σε διαφορετικα σημεια...μην σου διαλυθει με την πρωτη!
    Ή κανα κορδονι απο μακο μονοχρωμο παλι σε πλεξιδωτο...
    Κατι θα βρεις.... ;ο)
    Καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!! Ναι, πολύ πλέξιμο!!!! η τσάντα να διαλυθεί? μπααα... :) ευχαριστώ για την ιδέα, φιλάκια!! :)

      Διαγραφή
  29. Wow great work!!!!
    Have a wonderful weekend! and my G+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...