10.9.12

Diary of Bliss: 2η Εβδομάδα

2η εβδομάδα του.. Diary of Bliss.. / "Η Είδηση"














Αγαπημένο μου ημερολόγιο...
Η ώρα είναι 12:14. Βρίσκομαι στην Αθήνα. Σήμερα είμαι πολύ χαρούμενη! 
Η φίλη μου η Τζένη, από το γυμνάσιο, τη θυμάσαι? Μα φυσικά και πώς να την ξεχάσεις! Ναι, ναι, είναι η πιο παλιά μου φίλη από το σχολείο που έχουμε κρατήσει σχέσεις μέχρι σήμερα. Ξέρεις πως είναι, όταν αλλάζεις συχνά σχολεία.. πώς να κρατήσεις φιλίες ετών! 
Πάλι φλυαρώ και το νέο δεν στο είπα! Άκου: Γέννησε!!! 
Έκανε ένα πανέμορφο αγοράκι!!! Σκέτο κουκλάκι σου λέω! Μου έστειλε και φωτογραφία. Είναι για ζούλημα.. πω πω κι εγώ να μην είμαι εκεί! Αλλά το γλυκούλι μου πάλι δε θα μπορούσα να το δω γιατί το κράτησαν στο νοσοκομείο. Στα πρόωρα. Ευτυχώς είναι υγιέστατο και 3.200!!! Ακούς? 
Και η Τζένη απόρησε αν το γεννούσε φυσιολογικά, πόσο θα ζύγιζε τότε? 6 κιλά? χα χα.. Πολύ γελάσαμε σου λέω.. 
Είναι πολύ όμορφο να ακούς για την ύπαρξη μιας νέας ζωούλας.. Και όταν ξέρεις ότι κάποιος έχει ταλαιπωρηθεί και όλα στο τέλος έρχονται καλά, είναι λύτρωση! 
Πόσο μα πόσο χάρηκα αγαπητό μου ημερολόγιο, είναι η πρώτη μου φίλη που αποκτά δικό της παιδί!!! Τι όμορφο συναίσθημα! 
Κάποτε ήμασταν εμείς παιδιά και τώρα αποκτάμε εμείς παιδιά..
Μεγαλώνουμε αγαπητό ημερολόγιο, μεγαλώνουμε.. και μαζί μας μεγαλώνουν οι εμπειρίες και τα συναισθήματά μας..


Ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής είναι:

59 σχόλια:

  1. Να της ζήσει!
    Πολύ χαρούμενη είδηση η γέννηση ενός μωρού.
    Να δώσεις τις ευχές μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ευχάριστη είδηση, πράγματι!!! :) Θα μεταφέρω τις ευχές! :)

      Διαγραφή
  2. Ωωω να της ζήσει!!Πάντα γερό και ευτυχισμένο!! Ό,τι μα ό,τι και αν περνάμε..όταν γεννιέται ένα γλυκό πλασματάκι μας καθηλώνει στο νόημα της ζωής..! Αρκετές από τις παλιές μου συμμαθήτριες έκαναν νωρίς τα παιδάκια τους,το ίδιο και ξαδέρφες μου..Αφού είμαι 27 και λέω ή εκείνες βιάστηκαν ή εγώ καθυστερώ!!Αστειεύομαι,αυτά δεν έχουν ηλικία!

    Για την τηλεπάθειά μας τι να πω πάλι!! Respect!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν γεννιέται μια νέα ζωή είναι υπέροχο! Ναι, όπως το λες νομίζω είναι, αυτά δεν έχουν ηλικία! :) χι χι.. φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. να της ζήσει!και στα δικά σου!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι υπέροχα συναισθήματα φέρνει πάντα η γέννηση ενός παιδιού!
    Να 'ναι πάντα γερό κι ευτυχισμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να της ζήσει... να σου ζήσει!! τι ωραία... και καθώς θα προχωρείς στην ζωή... θα δεις και άλλες τέτοιες χαρές... αλλά σαν την πρώτη δεν θάναι!!!

    άντε.. και στα δικά σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Παρασκευή.. Λες,ε? Το πρώτο είναι και ευνοούμενο μάλλον,ε? χι χι.. :)

      Διαγραφή
  6. Να της ζήσει! Πάντα η γέννηση ενός παιδιού φέρνει χαμόγελα, χαρά και ελπίδα. Το μεγαλύτερο θαύμα της φύσης!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ γλυκιά ανάρτηση
    να χαίρεστε το μωράκι και πάντα υγιές να είναι και ευτυχισμένο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να της ζήσει!Πάντα καλά κι ευτυχισμένο να είναι το μωράκι!Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι όμορφα που τα λες στο ημερολόγιο σου! Να της ζήσει το παιδάκι και να το χαίρεστε! Εύη μου εύχομαι πάντα τέτοιες χαρές να ζεις! Ακόμη λίγη χαρά θα σου δώσει και ο Greco που σου δίνει ένα βραβειάκι-έλα να το πάρεις! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βασιλική μου!!! Αααα, έρχομαι!!! :) Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Να της ζήσει!!! Πολύ ευχάριστο να μαθαίνεις κάτι τέτοιο!! Πετάς κι εσύ μαζί με τους αγαπημένους σου!! Γερό κι ευτυχισμένο να είναι πάντα!!
    Α! πολύ μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις το Diary of Bliss! χιχι!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι πολύ μεγάλη η χαρά, σα λες και γέννησα εγώ! χι χι.. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Χριστίνα μου!!! :) Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  11. Να της ζησει.Πες της οτι αφου ειναι ετσι μεγαλο δεν θα εχει το φοβο που εχουν οι μανουλες με τα προωρα.Και να της πεις οτι οι μερες θα περασουν και θα το εχει συντομα κοντα της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, όντως πολύ μεγάλο για πρόωρο, αυτό είπα κι εγώ! χι χι.. Ναι, ανυπομονεί κι εκείνη!!! :)

      Διαγραφή
  12. Δεν υπάρχει πιο χαρμόσυνη είδηση από αυτή μιας γέννησης!
    Να το χαίρεται και να μεγαλώσει με αγάπη!:))
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι πολύ χαρμόσυνη είδηση!!! Είμαι σίγουρη πως θα μεγαλώσει με πολύ αγάπη! :) Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. τυχερός όποιος ζει αυτό το συναίσθημα!!!! να της ζήσει..

    επίσης είσαι τυχερή που έχεις τέτοιες δυνατές φιλίες!!

    φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ζαχαρούλα. Είναι η μόνη φίλη που έχω από το γυμνάσιο!! Και είναι πολύ ωραίο, αν και δεν βρισκόμαστε συχνά λόγω υποχρεώσεων! :) Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. wow its great to give credits, amazing post.
    http://rock4less.blogspot.co.uk/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. υπεροχο συναισθημα και ολοκληρωση η μητροτητα.ευχομαι τα καλυτερα για το μωρακι και τη φιλη σου.ειναι τυχερη που σε εχει.
    πολλα φιλια και να περνας ομορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να είναι ολοκλήρωση όπως λες!! Να είσαι καλά Rafalena μου, σε ευχαριστώ πολύ!!! Κι εσύ να περνάς όμορφα, φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  16. Να της ζήσει το μωράκι..
    Να είναι φωτισμένο και γερό!!
    φιλάκια φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τελικά εξελίσσεται σε πολύ ωραία η δέα με το ημερολόγιο. Να ζήσει το μωράκι και να το χαίρονται οι δικοί του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλώς ήρθες στο Dream Life!

    Καλή συνέχεια!

    Καλημέρα!

    Κώστας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι συμβαινει ρε παιδια;; Οι περισσοτεροι που μιλαω τωρα τελευταια ετοιμαζονται για το χαρμοσυνο γεγονος!! Ευη μηπως να το σκεφτεις και εσυ σιγα σιγα;; Καλη εβδομαδα να εχουμε γλυκια μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι στη ζωή μας να έχουμε πάντα χαρμόσυνα γεγονότα!! Μπα εγώ θα αργήσω ακόμη, υπάρχουν άλλες προτεραιότητες πριν τη γέννηση ενός μωρού!!! Σε ευχαριστώ πάντως, καλή εβδομάδα, φιλάκια!! :)

      Διαγραφή
  20. Μεγαλώνουμε ναι! Αλλά με τέτοιες ειδήσεις δεν είναι υπέροχο που μεγαλώνουμε??
    Είναι όπως το είπες.. εμείς τα παιδιά, αποκτούμε παιδιά!
    Έτσι θα γεμίσει ο κόσμος παιδιά και μάλλον το έχει ανάγκη!

    Πολύ πολύ καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο είναι όμορφο να μεγαλώνεις με τόσο ευχάριστες ειδήσεις!! :) Θα συμφωνήσω ότι ο κόσμος έχει ανάγκη από παιδιά! Έχει ανάγκη από νέες γενιές γεμάτες αισιοδοξία, αθωότητα και παιδικότητα! Φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  21. Νά της ζήση τό μωράκι!!Πολύ τρυφερή η ανάρτηση σου Εύη!!Καλή συνέχεια!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. GREAT POST:)
    Your blog is so wonderful..do you have twitter or fb??

    If you want to win cool stuff, check out my blog:)

    Have a great week dear

    LOVE Maria at inredningsvis.se
    (sweden)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you Maria, welcome to my blog. I have twitter only, it's evonita. I will come for a visit! Thank you! :)

      Διαγραφή
  23. Πολύ ωραία ανάρτηση!Πάντα μία γέννηση φέρνει ευτυχία και κυρίως ελπίδα!Φιλάκια πολλά!Σε ευχαριστώ και για τις ευχές σου και για τα καλά σου λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. εβονιτα?!!εχεις βραβειακι!!!
    http://heaven-sofia.blogspot.com/2012/09/blog-post_3339.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!! Έρχομαι να το παραλάβω, φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  25. Η καλύτερη είδηση!!
    Να της ζήσει!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι πολύ όμορφη είδηση!! Να είσαι καλά Μαράκι, φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  26. Να της ζήσει Εύη μου!!Να χαίρεστε το νέο μέλος της παρέας σας!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Επιτέλους έφτιαξα ένα παράθυρο με θέα που σου χρώσταγα.
    Ελπίζω να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρχομαι να το δω γλυκιά μου Demi!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!!! :) Φιλάκια!

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...