21.6.12

Question Tag για σήμερα!


Η γλυκιά Κατερίνα του Positive Thinking - Female Code μου έστειλε αυτό το παιχνίδι ερωτήσεων στις οποίες θα πρέπει να απαντήσω και την ευχαριστώ πολύ πολύ που με σκέφτηκε!

1. Ποια είναι η αγαπημένη σου φράση;
Whatever you do, do it with passion!!
2. Και το αγαπημένο σου χρώμα;
Το κίτρινο περισσότερο, αλλά αγαπώ όλα τα χρώματα!!
3. Τι βιβλία σου αρέσει να διαβάζεις;
Κοινωνικού περιεχομένου..
4. Πότε έχεις γενέθλια; (Ημέρα και Μήνας)
21 Δεκεμβρίου..
5. Ποια ήταν η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής σου μέχρι τώρα;
Η μέρα που αντίκρισα το ανιψάκι μου..
6. Τι σημαίνει αγάπη για σένα;
Αγάπη σημαίνει να μοιράζεσαι, να συγχωρείς, να υπομένεις και πόσα ακόμη!
7. Ποιο είναι το πιο δυνατό σημείο της προσωπικότητάς σου;
Η ειλικρίνεια μου..
8. Και το πιο αδύναμο;
Το πείσμα μου..
9. Τι ήθελες να γίνεις όταν μεγαλώσεις;
Μπαλαρίνα ή ζωγράφος.. 
10. Περιέγραψε που θα ήθελες να είσαι στα 55 σου.
Να ζω σε ένα σπίτι δίπλα στη θάλασσα..
11. Τι σημαίνει Ελλάδα για σένα; Τι θα μπορούσες να κάνεις γι'αυτήν;
Ελλάδα σημαίνει πολιτισμός, θάλασσα, ήλιος.... Θα μπορούσα να συνεχίσω να την αγαπώ με το ίδιο πάθος!

Με τη σειρά μου θα στείλω το παραπάνω παιχνίδι σε όλα τα blogοσπιτάκια που με παρακολουθούν!
Πολλά φιλάκια!

8 σχόλια:

  1. Γεια σου!!χαίρομαι πολύ που το έκανες!!Έχουμε κοινή την ν.10 :-) Εύχομαι να το πραγματοποιήσεις και πιο σύντομα απ'ότι αναφέρει η ερώτηση!! Όσο για το "αδύναμο σημείο" νομίζω ότι είναι προσόν αρκεί να ξέρεις που το χρησιμοποιείς και πότε!!Και με αυτό καταφέρνεις πολλά!!Καλό βράδυ φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι, εύχομαι το ίδιο και σε σένα!!! Πραγματικά το πείσμα κάποιες φορές σε καλό βγαίνει, δίκιο έχεις! Καλό βράδυ, σε ευχαριστώ και πάλι πολύ! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. καλημερα τι ωραια που ειναι αυτα τα παιγνιδια...ευτυχως τελικα που ελαβα και γω μερος , στην αρχη δεν ηθελα να ανταποκριθω

    μαθαινουμε καποια πραγματακια για τους μπλογκοφιλους μας και ερχομαστε λιγο πιο κοντα μεσω αυτων των παιγνιδιων πιστευω

    ωωω ποσο μου αρεσε που ειχαμε το ιδιο ονειρο για το ζωγραφος

    δεν ξερω για σενα , αλλα εμενα εμεινε ονειρο :(((

    ευτυχως τωρα μεσω του μπλογκ μου ασχολουμε και παλι λιγο μαζι του σαν χομπι... (το ειχα παρατησει για πολλα χρονια, σαν χομπι παντα, οχι επαγγελματικα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Δελφινάκι! Ναι, δίκιο έχεις, μαθαίνουμε διάφορα και αυτό είναι πολύ ωραίο γιατί βρίσκουμε και κοινά με πολλούς!! Και μένα ανεκπλήρωτο όνειρο έμεινε!! Αλλά το πάθος μου για τη ζωγραφική δεν κρύβεται!! Όπως και σένα, σωστά;

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου, Εύη!! Μακάρι το όνειρό σου να γίνει πραγματικότητα πολύ πριν τα 55 σου... Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Χριστίνα μου, ανυπομονώ και για τις δικές σου!!! Μακάρι δε λες τίποτα!!! Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα κι από εδώ! Ήρθα να δω, να μάθω για σένα!! Μπαλαρίνα ή ζωγράφος πολύ καλλιτεχνικά και τα δύο, μου αρέσουν πολύ!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ! Ναι, είμαι καλλιτεχνική φύση, ασχέτως αν δεν ακολούθησα τίποτα από τα δύο! χι χι.. Φιλάκια!!

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...