21.6.12

day 20. fave photo you've ever taken

Έχω άπειρες φωτογραφίες, μου αρέσει να βγάζω συνέχεια! Δεν έχω μόνο μια αγαπημένη, αλλά πολλές.. Έτσι μετά από πολύ σκέψη, είπα να αναρτήσω την αγαπημένη μου για φέτος μέχρι σήμερα..
Είναι ένα μέρος της παραλίας της Αγιά Φωτιάς, έξω από την Ιεράπετρα..
Με αυτή τη φωτογραφία μιας και είναι καλοκαιρινή και αγαπημένη θα συμμετάσχω και στο διαγωνισμό που κάνει το Δελφινάκι!
day 20. fave photo you've ever taken

Το ποστ αυτό είναι μέρος μια φωτογραφικής "πρόκλησης"
για την οποία μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ.
Έλληνες συμμετέχοντες (μέχρι στιγμής) στην πρόκληση του Ιουνίου είναι:


12 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη... Μου βγάζει μια απίστευτη γαλήνη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα..Ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή στον διαγωνισμό μου και σου ευχομαι καλη επιτυχια

    πολυ ομορφη η φωτο σου παω να την αναρτησω

    τελικα εχουμε πολλα κοινα.. ακομη ενα και μενα μ αρεσει να βγαζω φωτογραφιες και ακου ακομη ενα κοινό, τα γενέθλια σου είναι μια μέρα πριν την ονομαστική μου εορτή !!!!!! :)) χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει Δελφινάκι!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!! πολλά κοινά τελικά!!! και ζωγραφική, και ίδια ηλικία, και φωτογραφία και γιορτή δίπλα στα γενέθλιά μου!!! χι χι! Είμαι σίγουρη και άλλα θα βρούμε στην πορεία!!!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχη είναι!!

    Κι εμείς έχουμε ένα ακόμα κοινό!!
    Τη φωτογραφία, αλλά αν δεν το είχαμε δε θα ανεβάζαμε κάθε μέρα φωτογραφίες...έτσι δεν είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω πάει και είναι φοβερά εκεί!!! Τέλεια η φωτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αλήθεια?? ναι είναι όμορφα... και στην παραλία της Αχλιάς που είναι δίπλα είναι ωραία... έχεις πάει?

      Διαγραφή
  5. 2 σε 1 η ανάρτησή σου!! Η φωτογραφία είναι μαγευτική!! Πραγματικά υπέροχη!! Καλή επιτυχία να έχεις στον διαγωνισμό του Δελφινιού μας!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χι χι, πραγματικά 2 σε 1! έδεσε!! σε ευχαριστώ πολύ πολύ Χριστίνα μου!!!!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχη φωτογραφία !!!! Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...