30.5.12

Βραχιολάκια (Μέρος Α)

Καθώς χάζευα στο internet βρήκα αυτά τα υπέροχα βραχιολάκια:


Αν θυμάμαι καλά, στο Pinterest τα ανακάλυψα! Μου αρέσουν και τα 5! Σαν υλοποίηση μου φάνηκε εύκολη.. Έτσι είπα να ξεκινήσω με το πρώτο.. 
Επέλεξα το 2ο όπως βλέπετε (από πάνω προς τα κάτω) που είναι ζαχαρί με δερμάτινο κλείσιμο. 
Γιατί το 2ο? Μα γιατί άλλο! Είχα το κορδόνι!! χα χα.. Τι να κάνω, από κάπου έπρεπε να ξεκινήσω. 

Η δημιουργία μου είναι ακόμη σε αρχικό στάδιο βέβαια, αλλά οκ! Θα σας λέω τα βήματα σιγά-σιγά μέχρι να το τελειοποιήσω..

ΜΕΡΟΣ Α
Παίρνουμε το κουβαράκι μας και κόβουμε (αφού τα μετρήσουμε πάνω στον καρπό μας) 9 κομμάτια. Αφήνουμε σαφώς λίγο παραπάνω για ασφάλεια..
Πλέκουμε ανά 3 κομμάτια την πλεξούδα μας και τη στερεώνουμε με λίγο σχοινί στις άκρες μέχρι να προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα.


Δέρμα τώρα? χμμ... Που να βρίσκεις τώρα!! χμμ... Για να σκεφτούμε... Χα, μια παλιά χαλασμένη ζώνη? Τέλεια ιδέα... Για να ψάξουμε, όλο και κάτι θα βρούμε.


Τέλεια! Είναι όμως λίγο παχιά, τώρα? Πώς θα τη ράψουμε? Ε, για αρχή ας την κόψουμε σε 4 κομμάτια που χρειαζόμαστε (2 για κάθε πλευρά).
Στα 2 θα ράψουμε το κουμπάκι μας και στα άλλα 2 θα κάνουμε τρύπα για να περνάει από κει το κουμπάκι μας για το δέσιμο. 


Με ένα κοπιδάκι και πολύ πολύ προσεκτικά τα κόβουμε στη μέση για να τα λεπτύνουμε όσο μπορούμε.


Είδατε πώς λέπτυναν? Στη συνέχεια τα φτιάχνουμε λιγάκι ως προς το σχήμα για να είναι ομοιόμορφα και ιδού τι έχουμε μέχρι τώρα!


Συνεχίζεται...

4 σχόλια:

  1. Μπράβο Εβονίτα μου. Περιμένουμε το αποτέλεσμα. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Callie μου! :) Κι εγώ το αναμένω, είμαι περίεργη να δω πόσο ίδιο θα το κάνω!! χι χι :) Είναι μια πρόκληση για μένα!! :)

      Διαγραφή
  2. Αχ! Είμαι πολύ περίεργη πως θα βγει τελικά!!! Μέχρι στιγμής έχει πολύ καλές προοπτικές!!! Αναμένω αποτελέσματα!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις πόσο περίεργη είμαι για το πως θα βγει!!! χι χι! Φιλάκια! :)

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...